Therese Keys, Plaza Centers
Therese Keys, Plaza Centers

Jednym z wystawców podczas Shopping Center Forum 2013 Fall Edition będzie Grupa Plaza Centers. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się z projektami firmy przy stanowisku 6.0.

– Bardzo cieszymy się z tego ze weźmiemy udział w Shopping Center Forum – największym spotkaniu profesjonalistów działających na rynku centrów handlowych w tej części Europy. To świetna okazja do spotkania i rozmów z obecnymi i potencjalnymi najemcami oraz do zapoznania najemców z naszymi ostatnimi przedsięwzięciami. Zdajemy sobie sprawę, że to wydarzenie jest jednym z najważniejszych spośród tych dających szansę na spotkanie z przedstawicielami firm detalicznych w roku i z niecierpliwością na nie oczekujemy – mówi w rozmowie z Retailnet Therese Keys, Head of Shopping Centers Management z Grupy Plaza Centers.

Therese Keys w rozmowie z Retailnet zapewniła też, że obiekt Toruń Plaza spełnia wszystkie oczekiwania, które zakładała sobie firma w czasie tworzenia koncepcji projektu.

– Toruń Plaza ma ponad 40 tys. GLA mkw. i jest to nasze najmłodsze centrum w Polsce, które otwarto w listopadzie 2011 roku. Teraz w drugim roku działalności, kiedy centrum jest już rozpoznawalne i klienci są zadowoleni z oferty, cieszy nas możliwość obserwowania bardzo znaczącego wzrostu zarówno footfall jak i obrotów. Skupiamy obecnie większość naszych wysiłków na tym, by te wyniki jeszcze poprawić, poprzez wprowadzenie nowych najemców i wzmocnienie naszej oferty jako najlepszej pod względem mixu najemców w regionie. Mamy wspaniałą bazę, biorąc pod uwagę naszych obecnych najemców, do których należą m.in. H&M, grupa Inditex, grupa LPP, Smyk, Mango, Sephora i Douglas – mówi Therese Keys.

– Nasz marketing stale koncentruje się na wzbogacaniu oferty modowej i rozrywkowej, z nową strategią pozycjonowania, równolegle z organizacją wielu ciekawych i regularnych wydarzeń. Koordynujemy nasze plany marketingowe i wspieramy naszych najemców w różnych dziedzinach ich działalności w Toruniu Plaza. Odzew od firm detalicznych, w ostatnich miesiącach w szczególności, jest bardzo pozytywny. Mamy świetną bazę do pracy, i jesteśmy przekonani, że Toruń Plaza jest wyjątkowym miejscem na zakupy i rozrywkę, które będzie rosło w siłę. Ściśle współpracujemy z władzami lokalnymi w sprawie poprawy dostępu klientów do centrum i wprowadzamy kolejne pro-klienckie usprawnienia takie jak darmowy dostęp do bezprzewodowego internetu ( wkrótce), nowe i ulepszone pomieszczenia dla rodziców z dziećmi czy strefy zabaw – dodaje Head of Shopping Centers Management z Grupy Plaza Centers.

Plaza Centers zaprezentuje swoje projekty przy stoisku nr 6.0 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.