Najemcy zadowoleni z wyników Fashion House Outlet Centres

Fashion House Piaseczno

Fashion House Piaseczno

Trzy obiekty Fashion House Outlet Centre należące do Polonia Property Fund, funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management, minione półrocze zakończyły wzrostem sprzedaży, odwiedzalności i nowymi umowami najmu.

Mimo negatywnych tendencji rynkowych, spadku nastrojów konsumenckich i obrotów w handlu, pierwsze półrocze tego roku w Fashion House Outlet Centres to okres stabilnych wzrostów, zarówno wskaźnika odwiedzalności, jak i obrotów.

Najemcy doceniają funkcjonowanie w obiektach Fashion House widząc w tym dużo korzyści.

– Dzięki obecności naszej marki w Fashion House, mamy możliwość sprzedaży końcówek kolekcji w obiekcie o doskonałej jakości, obok innych znanych marek. Zwiększamy także rozpoznawalność marki oraz dajemy się poznać klientom, którzy  szukają doskonałej jakości w korzystnej cenie – podkreśla Renata Ciszewska, dyrektor generalna sieci odzieżowej Stefanel.

Fashion House Outlet Sosnowiec, jako jedyne na Śląsku i Zagłębiu centrum wyprzedażowe, cieszy się dużą popularnością; swoim zasięgiem oddziaływania obejmuje blisko 5 mln klientów, którzy docierają do niego w ciągu godziny.

– Nasze sklepy z sukcesem funkcjonują w 12 lokalizacjach w Polsce, ale właśnie salony działające w trzech outletach Fashion House osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe – stąd ostatnia decyzja o powiększeniu sklepu funkcjonującego w Fashion House Sosnowiec z około 180 do 320 mkw. Zaletą współpracy z Fashion House jest łatwy i szybki kontakt tak z zarządcą, jak i właścicielem obiektów Fashion House –  przyznaje Maciej Duniec odpowiedzialny za sprzedaż sieci odzieżowej Mustang w Polsce.

Zadowolony z wyników w Fashion House Outlet Centre w Piasecznie jest Karol Turek, dyrektor sprzedaży detalicznej, Home & Cook, który przyznaje, że salon zlokalizowany w Piasecznie jest flagowym sklepem tej marki w Europie Środkowo-Wschodniej.

– Nasz salon w Fashion House Piaseczno będący sklepem firmowym Groupe SEB Polska sp. z o.o. właściciela marek Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups i Lagostina, jest jednym  z najlepszych sklepów w Europie. Dzięki profesjonalnej i twórczej współpracy z zespołem Fashion House nasz biznes rozwija się bardzo prężnie  – dodaje Karol Turek.

Najemcy dobrze oceniają także współpracę z zarządcą obiektów Fashion House, jako kluczowe pozytywy wymieniając dyspozycyjność zarządcy i gotowość do pomocy.

– Zespół Fashion House jest bardzo aktywny w organizowaniu akcji promocyjnych, chętnie promuje również nasze przedsięwzięcia. Do wszelkich problemów podchodzi ze zrozumieniem i chętnie służy pomocą. Ważnym elementem współpracy są również szkolenia organizowane dla pracowników sklepów oraz rzetelne informacje o wynikach całego  obiektu, rankingach itp. – mówi Renata Ciszewska.

Dobry kontakt z zarządcą obiektów Fashion House istotny jest także dla Jolanty Miturskiej -Popkiewicz, prezes zarządu sieci obuwniczej Salamander.  – Profesjonalny i życzliwy zespół FH wspiera  działania pracowników sklepu na co dzień, zaś organizowane cyklicznie przez FH spotkania z najemcami stanowią doskonałą platformę do nawiązywania bliższych kontaktów, wymiany doświadczeń oraz dyskusji – uważa Jolanta Miturska-Popkiewicz.

Znane marki potrzebują odpowiednich obiektów outletowych aby rozszerzać wachlarz kanałów sprzedaży oraz zdobywać nowe grupy klientów kochających zakupy w outletach – mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management. – Pomagamy im osiągnąć ten cel. Wzrost sprzedaży i odwiedzalności we wszystkich centrach outletowych z naszego portfela potwierdza przyjętą strategię – dodaje Dawid Rutkowski.

Propozycja handlowa wszystkich obiektów Fashion House jest systematycznie uatrakcyjniana. W ostatnim czasie oferta centrów wzbogaciła się o kilkanaście nowych marek; swoje salony otworzyli m.in.: Hugo Boss, Tommy Hilfiger Accessories & Footwear, Tom Tailor, Salomon, Mustang,  Hi-Tec, Brugi,  Strellson, Albionei Regatta.

Właścicielem sieci centrów outlet Fashion House jest fundusz Peakside Polonia Property Funds. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa,  Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później w Piasecznie koło Warszawy.

Reklama

Galeria Jurajska