Jack Wolfskin
Jack Wolfskin

Na targach OutDoor w Friedrichshafen wraz z kolekcją wiosna/lato 2014 firma Jack Wolfskin zacznie sukcesywnie wprowadzać nową identyfikację wizualną. Firmie zależy na tym, by stworzyć w klientach postrzeganie brandu na nowo marki.

– Chodzi o subtelne dostosowanie z myślą o przyszłości. Celem jest wyostrzenie profilu marki oraz związana z tym świeższa prezencja. Po wprowadzeniu w roku 2012 księgi identyfikacji wizualnej (brand book) firma Jack Wolfskin uzupełnia teraz swą identyfikację wizualną o nowy wizerunek firmy oraz nową koncepcję kolekcji – mówią przedstawiciele firmy.

Nowy wizerunek firmy wprowadzany będzie w dwóch etapach począwszy od sezonu jesień/zima 2013. Jako podstawę zaostrzonego profilu marki firma Jack Wolfskin opracowała nowy wygląd marki. Zarówno wzornictwo, jak i stosowane elementy graficzne zostały całkowicie zmienione. Zmienione logo marki ujmuje świeższym, bardziej nowoczesnym i wyrazistym wzornictwem. Prezentacja jest bardziej kompaktowa i spójna niż w przeszłości, przy czym motto firmy Jack Wolfskin „na zewnątrz jak w domu” często łączone jest z logo. Wraz z kolekcją wiosna/lato 2014 ilość zmian dotyczących produktów osiągnie nieznany dotąd poziom.

– Kolekcja urzeka jeszcze większą niż kiedykolwiek dbałością o szczegóły, przekonującym doborem kolorów oraz nastawieniem na merchandising produktów – dodają przedstawicie.

Wprowadzając zmienioną wizualizację, firma Jack Wolfskin chce nadać nową tożsamość marce.  Świeża prezencja w sklepach ma przyciągnąć uwagę i wzbudzić zainteresowanie marką i jej produktami.

Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie i jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim.

W Polsce funkcjonuje 5 salonów firmowych, które mieszczą się w centrach handlowych. Produkty marki można jednak nabyć na terenie całego kraju w sklepach partnerskich zlokalizowanych także w galeriach handlowych.