Dorota Brzozowiec, dyrektor Make Business
Dorota Brzozowiec, dyrektor Make Business

Spółka Make Business we współpracy z Fashion Island wprowadzi do Polskie trzy nowe marki. Pierwsze salony ruszą już w sierpniu 2013 roku.

Make Business współpracuje obecnie z 11 systemami franczyzowymi , które rozwijają w Polsce takie brandy jak m.in. Yups! Atlantic, Fornetti i Diva. Obecnie spółka wprowadza na polski rynek 3 nowe marki – Doca, Attrattivo oraz SAM 0-13.

– Uważam, że jest to bardzo dobry moment na wejście nowych firm na rynek. Centra handlowe stały się bardziej elastyczne w negocjacjach warunków najmu lokali. Łatwiej jest też pozyskać atrakcyjną lokalizację. Nowe marki mają  przewagę świeżości i nowości, coraz częściej centra handlowe same zgłaszają się do nas z informacją, że z chęcią widziałyby nowe koncepty u siebie. Co więcej pomagają w znalezieniu franczyzobiorców. Dlatego też wspólnie z Fashion Island zdecydowaliśmy się w tym roku wprowadzić na polski rynek brandy SAM 0-13, Attrattivo oraz Doca. Są to trzy różne koncepty detaliczne, w których widzimy ogromny potencjał. Po zaledwie kilku miesiącach pracy z tymi systemami już zauważamy duży popyt na naszym rynku na branże w tym segmencie. Pierwsza na współpracę zdecydowała się Galeria Rembielińska w ramach dużego projektu rekomercjalizacyjnego – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Dorota Brzozowiec, właścicielka Make Buiness, firmy która wprowadza markę na polski rynek.

W planach spółki jest uruchomienie do końca roku po kilka salonów Attrattivo, Doca i SAM 0-13.

– Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy w 4 miastach Polski, które chcemy sfinalizować do końca roku. Obecnie poszukujemy franczyzobiorców m.in. z Krakowa, Lublina, Rzeszowa. Budowany jest również od podstaw zupełnie nowy koncept dotyczący mniejszych miast, szczegóły zdradzimy w ostatnim kwartale tego roku – dodaje Dorota Brzozowiec.

Doca to sieć handlująca dodatkami i odzieżą dla kobiet. Obecnie marka posiada sieć sprzedaży w kilku krajach na świecie. Oferuje pełną kolekcję dodatków do odzieży- od toreb, butów, pasków po biżuterię. Na każdy sezon wprowadza  3 tys. różnych wzorów. Optymalna powierzchnia dla sklepu sieci to  80-150 mkw.

Attrattivo jest grecką firmą działającą w sektorze mody dla kobiet. Posiada 17 salonów własnych, 69 salonów franczyzowych oraz ponad 500 punktów sprzedaży w sklepach multibrandowych na całym świecie. Optymalna wielkość lokalu dla tej marki to 100- 150 mkw. Sieć będzie rozwijana w największych miastach w Polsce. Pierwszy salon w Polsce zostanie otwarty 24 sierpnia w Warszawie w Galerii Rembielińskiej na powierzchni 220 mkw.

SAM 0-13 to marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą odzieży dziecięcej. Firma SAM SA została założona w 1978 roku w Salonikach i w chwili obecnej dysponuje siecią 56 sklepów. SAM 0-13 jest obecna w 14 krajach Europy oraz Bliskiego Wschodu. Brand oferuje kolekcjacje misssam, samsamboys, nice&easy oraz sammyBaby w trzech kategoriach wiekowych – od 3 do 24 miesięcy, od 2 do 6 lat oraz od 6 do 14.