Fabryka Biznesu: coraz więcej najemców Sukcesji

Sukcesja

Sukcesja

Rośnie poziom komercjalizacji Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi. Avans, jedna z wiodących na polskim rynku sieci elektromarketów, to kolejna znana marka, która właśnie dołączyła do grona dużych najemców.

Salon o powierzchni 904 mkw., z szerokim asortymentem sprzętu RTV, AGD i multimediów, zostanie otwarty na pierwszym piętrze galerii handlowej, w pobliżu supermarketu Piotr i Paweł. Pod szyldem Avans funkcjonuje ponad 250 elektromarketów w miastach różnej wielkości, a także sklep internetowy. Właścicielem marki jest Grupa Domex. Od początku tego roku firma realizuje plan ekspansji w nowych lokalizacjach.

Avans to nie jedyny w ostatnich dniach nowy najemca Sukcesji. Fabryka Biznesu, inwestor, podpisała także umowę najmu z Rainbow Tours, jednym z najpopularniejszych krajowych touroperatorów. Spółka jest notowana na GPW. Jej salon również będzie usytuowany na poziomie +1.

Sukcesja powstaje blisko ścisłego centrum Łodzi, w sąsiedztwie Międzynarodowych Targów Łódzkich, kampusu Politechniki Łódzkiej i nowego osiedla mieszkaniowego. Będzie w pełni „zielonym” obiektem, energooszczędnym i proekologicznym, pierwszym tego typu w regionie z międzynarodowym certyfikatem BREEAM. Na ponad 51 tys. mkw. powierzchni najmu znajdą się m.in. galeria handlowa z około 170 sklepami i punktami usługowymi oraz duża strefa rozrywkowo-rekreacyjna (w tym 9-salowy multipleks Helios, klub Pure Jatomi Fitness z dużym tarasem zewnętrznym, park rozrywki i plac zabaw z możliwością zostawienia dzieci pod opieką). Na dwupoziomowym, naziemnym parkingu będzie ponad tysiąc stanowisk postojowych. Obiekt ma być nie tylko miejscem robienia zakupów, ale przede wszystkim spędzania wolnego czasu. Inwestor postawił na dużą funkcjonalność, np. czytelną i intuicyjną komunikację, przewidzianych jest też wiele udogodnień dla rodzin z dziećmi. Strefę zasięgu zamieszkuje około 900 tys. osób.

Wśród największych najemców Sukcesji są m.in. Piotr i Paweł, LPP z pięcioma salonami (Mohito, House, Sinsay, Reserved i Cropp), Helios, Rossmann, Pure Health & Fitness oraz Top Secret. Zespoły Savills i Fabryki Biznesu, które zajmują się komercjalizacją, prowadzą zaawansowane negocjacje z kolejnymi międzynarodowymi i krajowymi sieciami.

Prace na placu budowy idą pełną parą. Do końca tego roku kompleks będzie zadaszony, a w sezonie zimowym zaczną się roboty wewnętrzne. Sukcesja otworzy podwoje jesienią 2014 r.

Projekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2013. Z przedstawicielami inwestora Sukcesji będzie można porozmawiać na stoisku nr 7.4.

Reklama

Galeria Jurajska