Debiut marki promującej młodych projektantów

Full Of Style

W Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie zostanie otwarty butik promujący twórczość młodych projektantów mody z naszego kraju. Będzie to pierwszy salon stacjonarny Full Of Style w Polsce.

Sklep znajdzie się na poziomie +1, a odzież i dodatki polskich designerów zostaną zaprezentowane na powierzchni 60 metrów kwadratowych. Sklep zostanie otwarty w sierpniu (oficjalne otwarcie zaplanowano jednak na wrzesień br.).

Full Of Style do tej pory znany był wyłącznie internautom. Internetowy butik www.fullofstyle.pl istnieje bowiem w sieci od 2011 roku. Był pierwszą platformą internetową, która postawiła sobie za zadanie promocję polskich projektantów oraz sprzedaż kolekcji, tworzonych i produkowanych w Polsce. E-sklep od samego początku charakteryzowały autorskie sesje zdjęciowe, przemyślana selekcja marek oraz profesjonalna obsługa klienta. Zamówienia składane w sieci będzie można odbierać w butiku w Złotych Tarasach.

Obecnie e-butik skupia w swoim portfolio około 70 polskich projektantów, proponuje nowoczesną, odświeżoną szatę graficzną, która ułatwia użytkownikom wybór ubrań i usprawniła proces zakupowy.

Butik stacjonarny w Złotych Tarasach będzie skupiał około 25 marek wybranych nie tylko przez zespół fullofstyle.pl, ale przede wszystkim klientów, którzy kupują odzież i dodatki oferowane przez firmę od samego początku. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, to klienci typowali kolekcje, modele i testowali wcześniej produkty. Full Of Style postawił na marki i projektantów, którzy są przygotowani do wkroczenia na komercyjną ścieżkę promocji i sprzedaży swoich projektów. Duża grupa projektantów zaproponowała firmie wyprodukowanie limitowanych kolekcji, które będą dostępne jedynie na www.fullofstyle.pl oraz w butiku stacjonarnym w Złotych Tarasach.

– Chcemy dotrzeć do nowych klientów i pokazać im, że polska moda nie musi kojarzyć się jedynie z Maciejem Zieniem i wysokimi cenami.  Doświadczenie nauczyło nas, że nie wszystko można sprzedać w sieci i nie wszyscy są amatorami zakupów online. Przekonaliśmy się o tym prowadząc rok stacjonarny showroom. Niektóre modele są kompletnie pomijane przez użytkowników w sieci, a uwielbiane przez klientów, którzy odwiedzają nas osobiście. Mamy nadzieję, że klienci Złotych Tarasów przekonają się do polskiej mody, jak tylko zweryfikują jakość i ceny proponowanych przez nas modeli – mówi w rozmowie z Retailnet założycielka fullofstyle.pl Agata Zych-Zielińska.

Cena większości asortymentu w sklepie nie będzie wyższa niż 500 zł, a akcesoria i dodatki będą kosztowały do 100 zł.  Nie zabraknie również droższych kolekcji, które skierowane będą do klientów poszukujących bardzo wysokiej jakości i unikatowych wzorów.

– Sklep w Złotych Tarasach będzie naszym pierwszym lokalem. Na razie nie przewidujemy dalszej ekspansji w innych centrach handlowych, ponieważ musimy sprawdzić jak przyjmie się wśród klientów ta lokalizacja – dodają przedstawiciele firmy Full Of Style.

Reklama

Galeria Jurajska