Kukartka zamyka sklepy i przenosi się do internetu

Kukartka otwiera kolejne punkty partnerskie

Kukartka otwiera kolejne punkty partnerskie

Sklepy Kukartka przechodzą do historii, przynajmniej na jakiś czas – poinformowali przedstawiciele spółki Passion Cards sp. z o.o. – właściciela sieci.

Powodem zamykania sklepów, jak poinformowano, są kwestie finansowe.

– Utrzymywanie drogich punktów detalicznych w centrach handlowych stało się po prostu nieopłacalne. Może to smutne, a może nie. Takie czasy. Stopniowo do końca roku, będziemy zamykać kolejne placówki. Jest to jednak świetna okazja, aby załapać się na mega wyprzedaże i przeceny– we wszystkich sklepach Kukartka obniżamy ceny o 70 proc. na wszystkie produkty! Takie ceny już się nie powtórzą – poinformowano w komunikacie.

Firma zdecydowała się prowadzić działalność detaliczną tylko poprzez swój sklep internetowy kukartka.pl. Sklep internetowy ma być stopniowo udoskonalany, tak by był  dostępny dla każdego nie tylko z powodu ceny.

– Wiadomo nie od dziś, że handel przenosi się do sieci i nie jesteśmy pierwszą firmą, która zdecydowała się zamknąć swoje placówki handlowe i rozwijać strefę e-biznesu – poinformowano.

Przypomnijmy, sklepy Kukartka znajdują się m.in. w Poznaniu ( Stary Browar, King Cross Marcelin, CH Plaza), Krakowie ( Galeria Krakowska), Białymstoku ( Galeria Biała), Zielonej Górze ( Focus Mall), Bydgoszczy ( Focus Mall), Łodzi ( Galeria Łódzka). Ponadto Kukartka prowadzi stoiska partnerskie w takich sklepach jak kwiaciarnie czy kioski z prasą.

Firma Passion Cards sp. z o.o. powstała w 1990 roku jako wydawnictwo kart pocztowych na różne okazje. Pierwszy sklep Kukartka powstał w Poznaniu w 2000 roku.

Reklama

Galeria Jurajska