LPP zadowolone z wyników sklepu online Reserved

Kolekcja Reserved

Kolekcja Reserved

Na początku maja bieżącego roku otwarto długo oczekiwany przez klientów sklep online sieci Reserved. Po trzech miesiącach działalności firma LPP, do której należy brand zapewnia, że jest zadowolona z działalności nowej platformy sprzedaży.

– Sklep całkowicie spełnił nasze oczekiwania. Obecnie obroty w sklepie online Reserved wynoszą 2-3 proc. całkowitej sprzedaży sieci Reserved na terenie Polski. To naszym zdaniem bardzo dobry wynik i wszystko wskazuje na to, że będzie rósł z każdym miesiącem, bo jest wielu klientów, którym odpowiada taka forma zakupów – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP SA.

Sklep online Reserved oferuje ponad 4 tysiące produktów. W sklepie znajduje się kolekcja damska, męska oraz dziecięca. Witryna posiada zakładkę „lookbook”, dzięki której klienci mogą zobaczyć gotowe zestawienia odzieży przygotowane przez stylistów.

W sklepie internetowym Reserved można zapłacić za zamówienie w trybie online – przelewem czy kartą płatniczą lub wybrać płatność przy odbiorze. Płatność online zawsze realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU. Sklep internetowy Reserved nie akceptuje przelewów tradycyjnych.

Sklep umożliwia darmową wysyłkę towarów do wybranych salonów stacjonarnych oraz na wskazany adres przy zamówieniu przekraczającym kwotę 150 zł.

Obecnie działa łącznie ponad 400 salonów brandu zarówno w Polsce, jak i za granicą.

LPP posiada ponadto w swoim portfolio inne marki odzieżowe: Reserved, Cropp, House oraz Mohito i Sinsay. Jak twierdzi Dariusz Pachla dwie ostatnie marki również doczekają się sklepów internetowych w najbliższych miesiącach. Jak już informowaliśmy po wakacjach ruszy e-sklep najnowszej marki LPP – Sinsay.

Reklama

Galeria Jurajska