Kolekcja Top Secret
Kolekcja Top Secret

Trwa ekspansja zagraniczna Grupy Redan na rynkach wschodnich. Pod koniec czerwca 2013 roku otwarto kolejny sklep Top Secret w Rosji w mieście Orenburg, a w pierwszej połowie lipca uruchomiono dwa nowe sklepy Top Secret w Jarosławiu i Rybińsku.

Kontraktacja kolekcji jesiennej na rynku rosyjskim przeprowadzana była w nowej formie, nie tylko w oparciu o próbne modele, ale również z wykorzystaniem  filmu z prezentacją kolekcji, zdjęć i karty wizualnych. Całość zakończyła się, jak informuje zarząd spółki Redan SA, bardzo dobrym efektem biznesowym i wzrostem zamówień do 50 proc.

Obecnie spółka przygotowuje się także do przeprowadzenia największej z dotychczasowych kampanii wspierającej markę Top Secret na Ukrainie. Celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki i wzrost sprzedaży. W ramach projektu zaplanowano kampanię billboardową w Kijowie w którym zlokalizowana jest największa liczba sklepów.

Sieć sklepów spółki Redan na rynku ukraińskim i rosyjskim rozwija się głównie dzięki franczyzie. – Liczba otwarć jest ostatecznie zależna od decyzji naszych partnerów handlowych, ale zakładamy, że na rynku rosyjskim przybędzie kilkanaście nowych placówek, a na Ukrainie sieć powiększy się o kilka nowych sklepów – zapowiedział w pierwszym kwartale 2013 roku Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

Przypomnijmy, na koniec 2012 r. na terenie Rosji działało 19 salonów franczyzowych Top Secret, natomiast na Ukrainie 28.

Redan SA posiada łącznie ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach których znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca 2013 r. funkcjonowały punkty sprzedaży o łącznej powierzchni 38,2 tys. mkw.