Restauracja Sphinx

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło, otworzyła dwie restauracje w warszawskiej Galerii Mokotów. Zarówno nowy Sphinx, jak i Chłopskie Jadło, które od sierpnia działają w popularnym stołecznym centrum handlowym, są restauracjami własnymi spółki.

Dzięki nowym otwarciom obecnie w Warszawie działa 17 lokali pod szyldem Sphinx oraz 3 restauracje Chłopskie Jadło.

– Cieszymy się, że po kilku latach nieobecności możemy znów zaprosić naszych gości do restauracji w Galerii Mokotów i to nie tylko do Sphinxa, ale również do Chłopskiego Jadła. Obie restauracje są urządzone tak, by sprawdzały się zarówno jako miejsce na odpoczynek w przerwie między zakupami, jak i na biznesowy lunch czy wieczorne spotkanie ze znajomymi. Mamy nadzieję, że klientom spodoba się też wystrój Chłopskiego Jadła przygotowany specjalnie dla tej restauracji, a zwłaszcza panoramiczne zdjęcie parku krajobrazowego, zdobiące jej wnętrza. Zapraszamy do Chłopskiego Jadła i Sphinxa stałych wielbicieli tych marek oraz osoby, które nie miały jeszcze okazji zapoznać się z menu naszych restauracji – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Obie nowe restauracje znajdują się na ostatnim poziomie centrum handlowego. Chłopskie Jadło zajmuje blisko 300 mkw., z czego ponad połowa przypada na główną salę konsumpcyjną. Drugą salę stanowi przeszklona weranda położona na podwyższeniu.

Chłopskie Jadło w Galerii Mokotów, podobnie jak niedawno otwarta restauracja tej sieci w Factory Annopol, jest urządzone w tzw. stylu nowoczesnego folku. W restauracji przygotowano blisko 150 miejsc dla gości, z czego około 50 znajduje się na przeszklonej werandzie.

Znajdujący się na tym samym piętrze Galerii Mokotów Sphinx zajmuje łącznie około 450 mkw. Nowa restauracja pomieści blisko 200 gości. Klienci będą mogli zajmować miejsca zarówno przy stolikach, jak i w lożach.

Sfinks Polska zarządza 111 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 93 restauracji Sphinx (segment casual dining), 11 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 7 restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.