Eurokiosk
Eurokiosk

Rozwijająca się dotychczas na terenie zachodniej Polski licząca 130 punktów sprzedaży sieć Eurokiosk uruchamia pierwszą lokalizacją we wschodniej części kraju.

Otwarcie pierwszego Euro-Salonu Prasowego w Galerii M w Łosicach (woj. mazowieckie), jak poinformowali przedstawiciele sieci, jest odpowiedzią na rosnące w tym regionie zainteresowanie przedsiębiorców franczyzą.

–  Salon prasowy jest nieodłącznym elementem każdej galerii czy pawilonu handlowego – mówi Artur Michalak, prezes zarządu spółki Galeria Michalak i nowy franczyzobiorca sieci Eurokiosk. –Zakładamy, że szeroka oferta punktu sprzedaży wzbogacona o towary impulsowe przełoży się na zainteresowanie klientów i pozwoli stworzyć dla nich stałe miejsce dokonywania zakupów.

Nowy punkt sprzedaży to istotna inwestycja zarówno dla franczyzobiorcy, jak i dla franczyzodawcy, który może wykorzystać wyniki bieżących obserwacji lokalnego rynku do dalszego rozwoju w danym regionie. Prasowy Euro-Salon został otwarty w galerii handlowej, co wiąże się z realizacją strategii sieci, która stawia nie tylko na samodzielne lokalizacje, ale przede wszystkim na współpracę z większymi obiektami handlowymi.

–  Otwarcie salonu prasowego w Łosicach stanowi kolejny etap rozwoju naszej sieci franczyzowej – mówi Wojciech Majak, koordynator ds. sieci Eurokiosk sp. z o.o.– Planujemy, że podobnie, jak to miało miejsce w województwie śląskim czy pomorskim, lokal stanie się wzorcem dla kolejnych tego typu placówek w nowym regionie naszego działania.

Galeria M, w której został otwarty Euro-Salon Prasowy jest pierwszym tego typu obiektem w powiecie łosickim.

Eurokiosk sp. z o.o. zarządza siecią franczyzową, która obecna jest na rynku od 1997 r. Firma rozpoczynała działalność w Poznaniu, jednak dzięki konsekwentnie prowadzonej ekspansji zarządza obecnie ponad 130 punktami sprzedaży detalicznej na terenie zachodniej Polski. Wiodącą marką sieci jest Euro-Salon Prasowy, w portfolio znajdują się także Eurokioski, kawiarnie Eurocafe oraz punkty gastronomiczne Eurosnack.