Carrefour
Carrefour

Carrefour zakończył prace modernizacyjne w hipermarkecie Turzyn w Szczecinie. Od 1 sierpnia klienci mogą robić zakupy w sklepie, który został przygotowany według innowacyjnej koncepcji organizacji hipermarketów. Przeprowadzone zmiany wpisują się w realizację strategii handlowej Carrefour, która zakłada lokalne dopasowanie sklepów do zróżnicowanych oczekiwań klientów – poinformowano.

Szczeciński hipermarket Carrefour Turzyn jest kolejnym sklepem sieci, który poddany został rewitalizacji i tym samym dołączył do grupy najnowocześniejszych sklepów sieci. Po trzymiesięcznych pracach renowacyjnych w hipermarkecie Szczecin Turzyn przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa i zreorganizowana zgodnie z koncepcją światów produktów. Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe, tak aby każdy klient tego sklepu znalazł ofertę dopasowaną dla siebie.

Dostosowywanie sklepów do lokalnych rynków jest istotnym elementem najnowszej strategii Carrefour Polska. Sieć, jak poinformowano, dokłada wszelkich starań, aby asortyment oraz wystrój placówek dopasowane były do otoczenia, w którym funkcjonują sklepy. Nowe oblicze sklepu Carrefour w Galerii Turzyn, jest odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów tego sklepu. Celem reorganizacji sklepu było przede wszystkim zagwarantowanie klientom praktycznych, wygodnych i szybkich zakupów w przyjemnej atmosferze.

– Zmiany w hipermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Zależy nam, aby zadbać o indywidualne potrzeby klientów. Dostosowujemy do klienta ofertę naszych sklepów w każdej miejscowości i dzielnicy Polski, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby – mówi Robert Noceń, dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.

Oferta produktowa w hipermarkecie Carrefour Szczecin Turzyn została zreorganizowana w tzw. światy, o czym wyraźnie komunikują oznaczenia działów, są to: artykuły sezonowe, multimedia, kultura, dom, zwierzęta domowe, uroda, dziecko oraz moda i targ świeżości. Każdy ze światów charakteryzuje się specjalną, wyrazistą kolorystyką i aranżacją przestrzeni, przejrzystością oferty oraz wyjątkową estetyką, która przejawia się w dbałości o szczegóły aranżacji poszczególnych stoisk.

W szczecińskim hipermarkecie nadal obecna będzie własna wędzarnia mięs i kiełbas. Zachowany został także, wprowadzony w styczniu br., nowatorski system jednej kolejki na linii kas, będący gwarancją sprawniejszej obsługi, komfortu zakupów oraz oszczędności czasu.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. Pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 40 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach.

Carrefour będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 w Warszawie.