Tylko w Retailnet.pl: nowa polska marka

Medicine - Everyday Therapy

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet.pl, od 30 sierpnia 2013 r. firma BrandBQ sp. z o. o. zadebiutuje z nową marką odzieżową – Medicine – everyday therapy. Kolekcje damskie i męskie zaprojektowane przez zespół młodych projektantów dedykowane są osobom w przedziale 20-35 lat, choć tak naprawdę wiek metrykalny nie ma dla firmy większego znaczenia.

– Startujemy z nową marką, która już w dniu premiery 30 sierpnia 2013 będzie miała 60 salonów w całej Polsce oraz własny sklep on-line. Koncept odzieżowy Medicine powstał z potrzeby stworzenia czegoś, co pozwoli nam lepiej realizować kreatywne pomysły naszych projektantów oraz zapewni większe możliwości rozwoju. Chcemy mocno wyróżnić się na rynku, stworzyć nową jakość, zaintrygować i zainteresować klientów. Lubimy tworzyć i chcemy powołać do życia charakterystyczny brand na polskim rynku odzieżowym – mówi redakcji Retailnet prezes Krzysztof Bajołek, twórca takich marek jak: House, Mohito, Answear.com i reaktywowanego Reportera.

– Tworzymy ubrania dla Tych, którzy dopasowują modę do swoich potrzeb, posiadają własny styl, wpisujący się w światowe trendy, ale jednak oryginalny. Są otwarci na nowości, poszukują wygodnych, casualowych ubrań, które można nosić do pracy i w weekendy. Doceniają rzeczy estetyczne, dobrej jakości i w przystępnych cenach – twierdzą przedstawiciele firmy.

– Doszliśmy do wniosku, że firmy odzieżowe coraz bardziej upodabniają się do siebie zarówno pod względem kolekcji, jak i sposobu działania. Nie chcemy dołączyć do tej uniformizacji. Dlatego szukaliśmy nazwy, która już samym brzmieniem mocno się wyróżni, będzie na rynku odzieżowym czymś zaskakującym. Medicine zwraca uwagę, intryguje i nie pozwala o sobie zapomnieć. Atutami marki są: autorskie projekty młodych twórców i wyjątkowe limitowane kolekcje – dodają.

Premierowa jesienno-zimowa kolekcja Medicine jest mocno osadzona w najnowszych trendach, które są dla nas punktem wyjścia do tworzenia nowych produktów. Pierwsza – specjalnie zaprojektowana dla Medicine – limitowana kolekcja t-shirtów jest autorstwa światowej sławy twórcy i ilustratora mody – Tomka Sadurskiego. To artysta pochodzący z Polski, który obecnie mieszka i tworzy głównie za granicą.

BrandBQ sp. z o. o. jest właścicielem sieci salonów Reporter.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016