Coraz lepiej w sklepach internetowych Top Secret

Kolekcja Top Secret

Kolekcja Top Secret

Sprzedaż Grupy Redan w sklepach internetowych w Polsce i za granicą w czerwcu 2013 roku osiągnęła poziom 2 mln zł.

39 proc. wzrost w porównaniu do czerwca ubiegłego roku oznacza, że nowe kanały sprzedaży mają coraz większy udział w rynku i coraz lepsze perspektywy.

Jak podano w komunikacie,  sprzedaż towarów po 6 miesiącach wzrosła narastająco rok do roku o 51 proc. i wyniosła 13, 4 mln zł.

W czerwcu, w polskim sklepie Top Secret zanotowano 1,3 mln odwiedzin, co zaowocowało realizacją  większej ilości zamówień ( aż o 58 proc.) i  większą o 57 proc. sprzedażą produktów niż w tym samym okresie roku 2012. Sprzedaż lipcowa, jak poinformowano, opiera się o  ofertę „Sale” i pierwsze zwiastuny nowej kolekcji.

Redan inwestuje nie tylko w rozwój kanału on-line. Spółka, jak już informowaliśmy planuje także intensywną ekspansję w Rosji i  na Ukrainie. W Polsce natomiast zapowiada rozwój sieci Top Secret oraz dyskontów Textil Market.

Redan SA posiada łącznie ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach których znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca 2013 r. funkcjonowały punkty sprzedaży o łącznej powierzchni 38,2 tys. mkw.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016