Carrefour nie zwalnia tempa w Polsce

Carrefour express

Carrefour express

W lipcu Carrefour otworzył 13 nowych sklepów franczyzowych. W ubiegłym miesiącu sklepy z logo Carrefour Express i Globi powstały m.in. w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Czajkowie, Limanowej, Ostródzie. Koncept franczyzowy Carrefour dostosowany jest do lokalnego klienta, dlatego nowe placówki franczyzowe powstają zarówno w małych miejscowościach, jak i w dużych miastach jak Warszawa czy Kraków.

Dynamiczny rozwój sieci franczyzowej Carrefour jest dowodem, że oferta firmy odpowiada na oczekiwania właścicieli małych sklepów, oferując im to, czego oczekują ich klienci. Jednym z konceptów, który zyskuje coraz większą popularność, jest Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo. Są to miejskie sklepy, które spełniają oczekiwania klientów z dużych miast. Placówki te bardzo dobrze funkcjonują w pobliżu centrów biznesowych, blisko dworca kolejowego lub miejsc, które chętnie odwiedzają duże grupy turystów. W czerwcu otwarto dwa nowe „pomarańczowe” sklepy Carrefour w Krakowie i w Warszawie, a w lipcu kolejne dwa sklepy w centrum Krakowa.

– Opracowaliśmy koncept Carrefour Express convenience w odpowiedzi na potrzeby typowo miejskiego klienta. Sklepy te są w 100 proc. samoobsługowe i oprócz produktów pierwszej potrzeby oferują dodatkowe usługi np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. W przypadku Carrefour Express convenience kluczowe jest właściwe wybranie lokalizacji odpowiedniej dla tego konceptu – centrum dużego miasta, czy też miejsca odwiedzanego przez duże grupy ludzi – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

– Warto także dodać, że w sklepach Carrefour Express convenience klient znajdzie bogaty asortyment produktów „food to go”. Każdy może w nich kupić świeże sałatki, smaczne kanapki a nawet sushi. Klient, nie mając czasu lub pieniędzy na wyjście do restauracji, szuka smacznego i świeżego posiłku w trakcie podróży wakacyjnej lub przerwy w pracy i to właśnie znajduje w „pomarańczowych” sklepach Carrefour Express convenience – dodaje Francois Vincent.

Carrefour Express convenience to nie jedyny koncept franczyzowy należący do sieci. Carrefour oferuje koncepty odpowiednie zarówno dla przedsiębiorców prowadzących działalność w dużych miastach, jak i właścicieli małych sklepów wiejskich. Każda lokalizacja jest analizowana indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany jest do lokalnych warunków.

Najpopularniejszym konceptem oferowanym przez sieć jest Carrefour Express minimarket z zielonym logo. Jest on odpowiedni dla sklepów o powierzchni sprzedaży od 100 do 500 mkw. Koncept przeznaczony jest do lokalizacji zarówno miejskich jak i wiejskich. Asortyment sklepów Carrefour Express minimarket z zielonym logo dostosowany jest do codziennych potrzeb klientów, oferuje wiele produktów od lokalnych dostawców a dodatkowo często znajduje się w nich stoisko z tradycyjnymi wędlinami. Carrefour posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów o powierzchni do 100 mkw. w małych miejscowościach i na terenach wiejskich – jest nią Globi. Takie sklepy oczywiście mogą w przyszłości się rozwinąć i zostać przekształcone w Carrefour Express.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 40 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw.

Carrefour będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska