Rok sukcesów strefy fashion w Galerii Wisła

Galeria Wisła

Galeria Wisła

Płocka Galeria Wisła, jako pierwsza na lokalnym rynku, powołała do życia portal modowy www.strefafashion.pl. Witryna przez rok działalności zgromadziła ponad 1000 fanów na swym profilu na facebooku, a miesięcznie odwiedza ją 15 tysięcy użytkowników.

– Pomysł stworzenia osobnej przestrzeni internetowej poświęconej modzie zrodził się już dawno temu i był spójny z konsekwentnymi zmianami zachodzącymi w Galerii Wisła. Rekomercjalizacja obiektu oraz zmiany wizerunkowe poszły w kierunku nacisku na pro-modowy charakter obiektu – powiedział Artur Koziński, marketing manager Galerii Wisła.

– Te statystyki są bardziej niż satysfakcjonujące, biorąc pod uwagę dużą obecnie konkurencyjność blogosfery oraz, jednak głównie, lokalny charakter przedsięwzięcia. Z całą pewnością, atutem jest fakt zaangażowania do współpracy przy prowadzenia Strefy Fashion znanej już w Płocku stylistkii i blogerki – Marty Roman – dodaje Artur Koziński.

Strefa Fashion prezentuje nowinki ze świata mody, unikalne stylizacje oraz informuje o bieżących kolekcjach, skupiając się przede wszystkim na asortymencie najemców Galerii Wisła.

– Zauważamy większe zainteresowanie towarem prezentowanym na łamach Strefy Fashion. Nasi klienci co raz częściej pytają o produkty, które znaleźli właśnie na tej stronie. Jest to dla nas cenne wsparcie, ponieważ skupia się na tym, co mamy w naszych salonach, generując większe zainteresowanie ze strony klientów – powiedziała kierowniczka salony C&A Galerii Wisła.

Otwarta w listopadzie 2008 i zarządzana przez CREAM Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo – rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach obiektu. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową centrum jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Choć CREAM skupia się przede wszystkim na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management.

CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu „convenience”, obiekty multi-funkcjonalne, obiekty biurowe i nieruchomości typu „stand-alone”.

Reklama

Galeria Jurajska