Sharda Home w Parku Handlowym Janki

Salon Sharda Home

Salon Sharda Home

Już od 10 sierpnia Park Handlowy Janki w Warszawie zaproponuje swoim klientom egzotyczny asortyment marki Sharda Home. Salon firmy zajmie powierzchnię 190 mkw. i będzie się mieścił obok salonu Atlas Studio. W jego asortymencie znajdą się inspirowane klimatem Dalekiego Wschodu meble, tekstylia oraz dodatki, takie jak zegary, lustra, oświetlenie czy akcesoria dekoracyjne.

Marka Sharda Home powstała w 2007 roku, jako odzew na rosnące zainteresowanie meblami indyjskimi. Salon w Parku Handlowym Janki będzie czwartym obiektem firmy. Dotychczasowe lokale znajdują się we Wrocławiu, Lubinie oraz w warszawskiej Domotece. Ten ostatni w sierpniu będzie obchodził swoje pierwsze urodziny i z tej okazji przygotował dla swoich klientów atrakcyjne promocje i rabaty.

Park Handlowy Janki oferuje wiele punktów usługowych, m.in. bank, pocztę, aptekę, fryzjera, biuro podróży, optyka, pralnię, myjnię samochodową, gabinet kosmetyczny czy klub fitness. Dodatkowo, w sklepach Ikea, Praktiker i Jula oraz w kilkunastu innych salonach wyposażenia wnętrz, klienci znajdą pełną ofertę mebli i akcesoriów wyposażenia domu. Ofertę Parku Handlowego Janki uzupełniają sklepy ze sprzętem RTV i AGD, delikatesy Piotr i Paweł, salony Rossmann i Empik, a także restauracje. Klienci centrum mają do swej dyspozycji ponad 2 tys. miejsc parkingowych.

Inter Ikea Centre Group Poland (IICGP) należy do grupy spółek Ikea. Podstawowym celem jej działalności jest przygotowanie, realizacja i kompleksowa obsługa własnych inwestycji komercyjnych. Obok Ikeaw należących do IICGP centrach handlowych można znaleźć liczne sklepy oferujące zróżnicowany asortyment. IICGP jest właścicielem siedmiu centrów handlowych: w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz dwóch w Warszawie. Obecnie firma pracuje nad rozbudową Parku Handlowego Bielany we Wrocławiu, rozbudową Parku Handlowego Franowo oraz budową centrum handlowego w Lublinie.

Inter Ikea Centre Polska SA zaprezentuje swoje projekty przy stoisku nr 1.7 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.

Reklama

Galeria Jurajska