Orsay, Pimkie i Tape a l’oeil na SCF 2013

Barbara Has, Expansion Manager marki Orsay i Pimkie

Barbara Has, Expansion Manager marki Orsay i Pimkie

Podczas Shopping Center Forum 2013 Fall Edition uczestnikami będą przedstawiciele firmy Ordipol, do której należą marki cenione przez klientów takie jak Orsay, Pimkie, a także nowy brand Tape a l’oeil.

– Bierzemy udział w każdej edycji Shopping Center Forum, ponieważ jest to niewątpliwie największe wydarzenie branżowe w Polsce. Forum daje nam możliwość spotkania wielu partnerów biznesowych w jedynym miejscu oraz omówienia możliwości rozwoju reprezentowanych przez nas marek – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Barbara Has, Expansion Manager marki Orsay i Pimkie.

– Obecnie marka Orsay koncentruje się przede wszystkim na optymalizacji istniejącego portfolio oraz otwarciach nowych salonów wyłącznie w najlepszych nowych obiektach. Dla marek Tape a l’oeil oraz Pimkie pozyskujemy lokalizacje w istniejących obiektach oraz analizujemy potencjał nowych galerii w największych miastach Polski – dodaje Barbara Has.

Firma Ordipol znana jest przede wszystkim z marki Orsay. Orsay to marka odzieżowa dla kobiet, która należy do spółki Orsay GmbH. Na świecie działa ponad 600 salonów tej marki w 25 krajach. W Polsce funkcjonuje ponad 150 sklepów, z czego ponad 140 znajduje się w galeriach i centrach handlowych. Za rozwój sieci w naszym kraju odpowiedzialna jest firma Ordipol sp. z o.o. Średnia powierzchnia sklepów Orsay to 170 mkw. W 2011 roku zostało otwartych 10 sklepów, a w 2012 – 15. Odzież marki Orsay jest również dostępna w sklepie internetowym.

W kwietniu na polskim rynku pojawiła się francuska marka odzieżowa Tape a l’oeil. Swój pierwszy sklep uruchomiła w Centrum Handlowym Auchan Piaseczno. Tape a l’oeil wprowadzana jest również przy współpracy z firmą Ordipol sp. z o.o.

Więcej na temat uczestników i wystawców Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016