Redan na plusie

Kolekcja Top Secret

Kolekcja Top Secret

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Redan w lipcu 2013 roku wyniosła 34,8 mln zł i była o 3 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym za 7 miesięcy 2013 roku sprzedaż Redan wyniosła 243,6 mln zł i była o 7 proc. wyższa w ujęciu rok do roku. Powierzchnia całej sieci Redan na koniec lipca wynosiła 99,7 tys. mkw., co oznacza 4 proc. przyrost powierzchni handlowej rok do roku.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w lipcu br. wynosił 18,1 mln zł, co oznacza poziom o 7 proc. wyższy niż w lipcu ubiegłego roku. Natomiast sprzedaż po 7 miesiącach br. osiągnęła poziom 124 mln zł i była wyższa o 5 proc. w porównaniu do zeszłego roku.

Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 276 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,4 tys. mkw., co oznacza 0,5 proc. przyrost powierzchni handlowej.

W przypadku sprzedaży na rynku modowym Redan w lipcu 2013 roku wynosiła 16,7 mln zł i była niższa o 1 proc. od osiągniętej w lipcu 2012 roku. Sprzedaż po 7 miesiącach br. wynosiła 119,6 mln zł, i była wyższa o 10 proc. rok do roku.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,3 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 11 proc. w porównaniu do 2012 roku.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w lipcu 2013 roku osiągnęła poziom 2 mln zł, co oznacza 35 proc. wzrost do lipca 2012 roku. Natomiast za 7 miesięcy sprzedaż wynosiła 15,4 mln zł, co oznacza wzrost o 48 proc. rok do roku.
Redan SA posiada łącznie ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach których znajdują się mono i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash oraz dyskontowe sklepy Textilmarket.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016