Wakacyjna bessa trwa

Centrum handlowe

Centrum handlowe

FootFall Indeks Polska w tygodniu od 29 lipca do 4 sierpnia 2013 spadł o 6,8 proc. rok do roku. Natomiast w porównaniu z poprzednim tygodniem odnotował wzrósł o 3 proc. i wyniósł 68,71 pkt. – podała firma Experian, która przygotowuje analizę FootFall Indeks.

Skumulowany indeks traci 3,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Mamy mały wzrost w porównaniu z zeszłym tygodniem, mimo to porównanie roczne nadal dołuje, a strata skumulowana rośnie.Piękna pogoda i wyjątkowe upały zachęciły miliony Polaków do wzięcia wolnego i wyjazdu z dala od miast i centrów handlowych.

Irlandzka firma badawcza Experian plc. prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016