Nowi najemcy w Atrium Targówek

Atrium Targówek

Atrium Targówek

Już wkrótce do grona najemców Atrium Targówek dołączy pięć nowych marek. Do centrum wprowadzą się: salon z bielizną DIM Bellinda, Centrum Wina, Galeria Milano, Mister Minit i Travelplanet.

9 sierpnia do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Targówek dołączy sklep z bielizną damską i męską – DIM Bellinda. Salon zajmie powierzchnię 75 mkw. i zaoferuje klientom produkty marek: DIM, Playtex, Nur Die, Wonderbra, Abanderado, Elbeo, Princesa, Unno, Belinda, Fils, Chesterfield, Shock Absorber, Ocean Lovable i innych z portfolio „DBA Group”. W sklepie będzie również szeroki wybór rajstop, bielizny męskiej, dziecięcej oraz skarpet.

Jesienią ofertę modową centrum uzupełni Galeria Milano – butik z odzieżą, butami i dodatkami prosto z Włoch. Sklep zajmie powierzchnię 38 mkw.

We wrześniu powiększy się również oferta usługowa Atrium Targówek. Do grona najemców centrum dołączy Mister Minit, w którym klienci będą mogli naprawić obuwie, dorobić klucze, czy wymienić baterie w zegarkach. Również we wrześniu w nowej lokalizacji nastąpi otwarcie biura podróży Travelplanet, które do tej pory zlokalizowane było na wyspie w pasażu. Travelplanet zajmie 38 mkw. powierzchni.

W tym samym czasie nastąpi również otwarcie salonu Centrum Wina w nowej lokalizacji. W tym miejscu klienci centrum znajdą szeroki wybór win i innych alkoholi oraz akcesoriów powiązanych z degustacją trunków – kieliszków, karafek, itp.

W ostatnim czasie w Atrium Targówek nastąpiło otwarcie sklepu z obuwiem i akcesoriami marki Centro, salonu Duka, sklepu Gino Rossi, salonu odzieżowego Adam Feliks Próchnik oraz salonu YES.

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Body Shop, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Lara Fabio, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Jackpot&Cottonfield, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Home&You, Mohito, Mothercare, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Paris Optique, Promod, Camaieu, Bata, Top Secret, Marks&Spenser Vistula. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.

Atrium Poland będzie prezentować swoje projekty podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum, która odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016