Giacomo Conti: SCF pozwala zyskać cenną wiedzę o rynku

Kolekcja Giacomo Conti

Podczas Shopping Center Forum 2013 będzie można spotkać się z przedstawicielami oraz właścicielami najważniejszych najemców rozwijających sieć sprzedaży w centrach handlowych. Podczas wrześniowego Forum będzie można porozmawiać m.in. na temat rozwoju marki Gaicomo Conti.

– W Shopping Center Forum bierzemy udział po raz drugi, jako że Forum nie tylko stanowi okazję do zapoznania się z pojedynczymi ofertami dostępnymi na rynku, ale i działając jako największa platforma spotkań tego typu w Polsce, rzuca najemcom klarowniejsze światło na obecną sytuację. Cytując „American Gods”: „Informacja i wiedza: oto dwie waluty, które nigdy nie wyjdą z mody” – mówi w rozmowie z Retailnet Zbigniew Markowski, współwłaściciel Giacomo Conti.

– Na obecną chwilę posiadamy 35 salonów stacjonarnych, z czego 10 to salony franczyzowe oraz sklep internetowy. Świeżo otwarte to lokale w Cuprum Arena, Atrium Koszalin oraz Factory Warszawa Annopol. Do końca roku planujemy start salonów w Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w Blue City w Warszawie. Czy przed 2014-tym nastąpi jeszcze kolejne otwarcie, czas pokaże – być może to właśnie najbliższe Shopping Center Forum zadecyduje o nowych punktach sprzedażowych – dodaje Zbigniew Markowski.

Marka Giacomo Conti tworzy 3 linie ubrań sygnowanych marką GC: Business, Casual i Wedding. Firma działa od 2006 roku.

Więcej informacji na temat uczestników i wystawców Shopping Center Forum 2013 znajduje się tutaj.

 

 

Reklama

Galeria Jurajska