Rośnie sprzedaż sieci sklepów Solar

Kolekcja Solar

Kolekcja Solar

Solar Company SA, właściciel sieci sklepów z odzieżą damską poinformowała, iż skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2013 roku wyniosły 11,5 mln zł.

Sprzedaż realizowana w salonach własnych Solar Company, w tym w outletach wyniosła 9,8 mln zł.

Tomasz Sudoł, dyrektor sieci sprzedaży Solar Company SA będzie uczestnikiem wrześniowej edycji Shopping Center Forum.

Solar Company SA na koniec 2012 roku posiadała sieć sprzedaży składającą się z 74 sklepów własnych, 15 sklepów franczyzowych, 116 sklepów sieci zewnętrznych oraz 31 sklepów sieci zewnętrznych za granicą.

Spółka w tym roku powiększy sieć o dwa salony własne (w Galerii Katowickiej i CH Wzgórze w Gdyni) oraz jeden punkt franczyzowy. W marcu 2013 roku otworzyła dwa nowe sklepy w centrach handlowych. Natomiast za granicą otwarto sklep franczyzowy w CH La Belle Etoile w Luksemburgu.

Spółka w 2013 roku uruchomi jeszcze kilka salonów franczyzowych Solar za granicą m.in.: w Niemczech, Anglii i na Litwie. Ponadto firma prowadzi zaawansowane rozmowy z kilkoma partnerami w sprawie kolejnych umów.

Solar to polska marka założona w 1989 roku przez trzech współwłaścicieli. Zatrudnia 700 pracowników i posiada 4,5 tys. mkw. powierzchni magazynowej. Pierwszy sklep firmowy otwarto w Poznaniu w 1998 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016