Nowi najemcy w Elblągu

Wizualizacja CH Ogrody

Wizualizacja CH Ogrody

Trzy marki, których salony znajdowały się w Centrum Handlowym Ogrody przed rozpoczęciem rozbudowy, podpisały umowy najmu powierzchni w rozbudowywanym elbląskim centrum.

Salon prasowy Inmedio, który zajmie 42 mkw., kantor wymiany walut o powierzchni 24 mkw. oraz salon operatora komórkowego Plus GSM, którego powierzchnia będzie wynosić 50 mkw. Swoje drzwi dla klientów otworzą we wrześniu i na początku października. Wszystkie lokale znajdą się na parterze w zmodernizowanej części centrum.

Swoje sklepy w przebudowywanej części CH Ogrody otworzyły już RTV Euro AGD, CCC, T-Mobile. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Po zakończeniu rozbudowy na dwóch poziomach znajdzie się 130 punktów usługowych i sklepów, m.in. Carrefour, CCC, Deichmann, Douglas, Esotiq, H&M, salony marek należących do grupy LPP (Cropp Town, House, Mohito, Reserved, Sinsay), New Yorker, Orsay, restauracja McDonald’s, Quiosque, Rossmann, RTV Euro AGD, Sizeer, T-Mobile, Trojan Horse, Wojas, Yes, Yves Rocher, Piekarnia Raszczyk oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.

Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA.

Centrum Handlowe Ogrody to pierwszy powstały w 2002 roku kompleks handlowo – usługowy w Elblągu skupiający pod jednym dachem duży hipermarket oraz galerię sklepów. Centrum jest zlokalizowane przy ul. Pułkownika Dąbka z dogodnym dojazdem. Obecnie CH Ogrody znajduje się w fazie rozbudowy, której zakończenie planowane jest na rok 2014. W nowej odsłonie Ogrody będą najbardziej nowoczesnym i największym centrum handlowym w regionie. CBRE Global Investors, spółka zarządzająca Centrum Handlowym Ogrody, po zakończeniu prac będzie ubiegało się o certyfikat BREEAM dla elbląskiego obiektu. Certyfikat potwierdza proekologiczność zastosowanych technologii i całego procesu budowy nowego centrum handlowego oraz przyjazność budynku dla użytkowników i otoczenia.

CBRE Global Investors zaprezentuje Centrum Handlowe Ogrody przy stoisku nr 1.4 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.

Reklama

Galeria Jurajska