Galeria Pomorska z pozwoleniem na rozbudowę

Galeria Pomorska

Galeria Pomorska otrzymała prawomocne pozwolenie na budowę nowej części o powierzchni 10 tys. metrów kwadratowych. To oznacza, że główny etap prac konstrukcyjnych rozpocznie się, zgodnie z planem, pod koniec bieżącego roku.

Wniosek o pozwolenie na rozbudowę Galerii Pomorskiej o dodatkowe 10 tys. mkw. powierzchni najmu został w lipcu przyjęty bez zastrzeżeń przez Urząd Miasta w Bydgoszczy. Pozwolenie uprawomocniło się na początku sierpnia, otwierając drogę do następnych faz prac związanych z rozbudową galerii, czyli: budową wielopoziomowego parkingu dla klientów na 900 miejsc parkingowych (jesień 2013–wiosna 2014) oraz nowej, jednopoziomowej części handlowej (wiosna 2014-wiosna 2015).

– Wszystkie prace idą zgodnie z planem. Muszę przyznać, że bydgoscy radni są jednymi z najszybszych i najbardziej pomocnych w kraju, jeśli chodzi o wszelkie aspekty związane z ubieganiem się o pozwolenie na budowę. Urzędnicy wykazali się znaczną wiedzą z zakresu litery prawa w połączeniu ze zrozumieniem procesu inwestycyjnego i samej inwestycji – mówi Piotr Klecan, architekt z Biura Architektonicznego Atelier.

Wstępna faza prac, w której zakres wchodzi utworzenie, w miejscu dotychczasowej strefy dostaw, nowego parkingu dla klientów na 160 miejsc parkingowych oraz budowa nowego wejścia do galerii, jest realizowana zgodnie z harmonogramem a jej zakończenie nastąpi prawdopodobnie wczesną jesienią bieżącego roku.

Galeria posiada hipermarket Carrefour, kino Helios oraz 100 sklepów i restauracji takich marek jak: H&M, Reserved, Cubus, Claire’s, Smyk, Empik, KappAhl, Takko, CCC, Douglas, Rossmann, Delta Sport, RTV Euro AGD, KFC oraz McDonald’s. Centrum położone jest przy ul. Fordońskiej 141. Informacje na temat rozbudowy włącznie z harmonogramem prac, wizualizacjami, postępami w komercjalizacji obiektu i zdjęciami z placu budowy można znaleźć na specjalnie utworzonej stronie internetowej.

Balmain Asset Management LLP zaprezentuje Galerie Pomorską przy stoisku nr 4,12 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016