Stephan Groht: do marcredo Center Kutno dołączyły marki LPP

Stephan Groht, założyciel i właściciel Grupy elbfonds

Stephan Groht, założyciel i właściciel Grupy elbfonds

Do grona najemców marcredo Center Kutno dołączyły kolejne cenione marki. Jak poinformowal redakcję Retailnet Stephan Groht, założyciel i właściciel Grupy elbfonds, roboty budowlane na terenie galerii postępują zgodnie z harmonogramem. Zakończenie prac budowlanych zaplanowane jest na wiosnę 2014 r.

– Do grona najemców marcredo Center Kutno dołączyły marki z Grupy LPP: Reserved, Cropp Town, Mohito, House oraz Sinsay. Poza tym wiele umów najmu jest w trakcie bardzo zaawansowanych negocjacji. Jednak ze względu na klauzule o poufności nie możemy jeszcze ujawniać nazw sklepów – mówi Stephan Groht.

Ponadto jak już informowaliśmy w centrum znajdą się też tacy najemcy jak: MarcPol, Media Expert, Rossmann, Martes Sport czy CCC.

– Mamy dwa lokale przeznaczone pod gastronomię – jeden pod kawiarnię i jeden pod restaurację. Umowy najmu są już finalizowane – dodaje Groht.

– Projekt architektoniczny marcredo Center Kutno charakteryzuje się czytelnym układem funkcjonalnym, prostą i ponadczasową formą architektoniczną, wyważonymi proporcjami i dbałością o detale, rozwiązaniami funkcjonalnymi oraz estetycznymi zapewniającymi poczucie komfortu użytkownikom – najemcom i klientom, jakością materiałów, udogodnieniami dla rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych i dobrym skomunikowaniem obiektu – strefy dojazdu, parkingów, dostaw, itd. – twierdzi założyciel i właściciel Grupy elbfonds.

Wczoraj odbyło się uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę centrum handlowego marcredo Center Kutno. Otwarcie obiektu zaplanowane jest na I kwartał 2014 roku.

Marcredo Center Kutno powstanie na działce wielkości ok. 4,4 ha, a jego powierzchnia całkowita wyniesie 18 tys. mkw. Będzie to projekt przyjazny dla klientów. Na najemców czekać będzie 16 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Marcredo Center Kutno będzie regionalnym centrum handlowym z silnymi najemcami strategicznymi, znaczącymi polskimi i zagranicznymi sieciami handlowymi oraz atrakcyjnymi sklepami lokalnych przedsiębiorców. Dla klientów zmotoryzowanych zaplanowano ponad 400 miejsc parkingowych.

Elbfonds Development zaprezentuje projekt marcredo Center Kutno przy stoisku nr 3.4 podczas wrześniowej edycji Shopping Center Forum.

Reklama

Galeria Jurajska