H&M z dobrym wynikiem sprzedaży

Salon H&M

Salon H&M

W lipcu 2013 roku Grupa H&M osiągnęła całkowitą sprzedaż z wliczeniem podatku VAT w walutach miejscowych większą o 9 proc. w stosunku do takiego samego miesiąca z ubiegłym roku.

Jednak jak informuje firma sprzedaż w porównywalnych jednostkach zmniejszyła się o 1 proc. Grupa H&M na dzień 31 lipca 2013 posiadała 2940 sklepów. W tym samym czasie w roku ubiegłym firma posiadała na świecie 2603 placówki.

W Polsce Grupa H&M posiada sklepy swojego flagowego brandu H&M, a także COS. Firma zapowiedziała, że już jesienią w Polsce zostaną otwarte pierwsze w naszym kraju sklepy H&M Home.

Na świecie H&M otwiera sklepy także innych marek: Monki, Weekday, Cheap Monday and & Other Stories.

Docelowo w planach spółki na ten rok jest otwarcie 350 sklepów H&M. Nowe sklepy powstaną w Chile, Serbii, Indonezji, Estonii, na Litwie oraz w Chinach. Spółka prowadzi dalszą ekspansję w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, we Włoszech, Polsce i Francji.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska