Park Handlowy Bielany

InPost Finanse we współpracy z firmą Sofort wprowadza usługę, która obniży koszt operacji dokonywanych przez klientów sklepów internetowych.

InPay24 oferuje najniższą prowizję na rynku w wysokości 1 proc. wartości transakcji – podczas gdy średnia wartość na rynku wynosi 2 proc. Nowy system płatności poprawi też poziom bezpieczeństwa, zapewniając internetowym sprzedawcom 100 proc. gwarancji na realizację przelewu. Użytkownik skorzysta z usługi  w prosty sposób – bez rejestracji, za pomocą własnego konta bankowości elektronicznej.

– InPay24 to kolejne narzędzie Grupy Integer, które zwiększy popularność internetowych zakupów. Nasze rewolucyjne Paczkomaty InPost, dzięki którym możliwe jest samodzielne odbieranie i nadawanie przesyłek, 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, podbijają światowe rynki, zapewniając klientom niespotykaną dotąd wygodę w korzystaniu z e-sklepów. InPay24 z kolei to krok w stronę zmniejszenia kosztów związanych z dokonywaniem płatności. Najniższa prowizja na rynku w połączeniu z gwarancją realizacji zlecenia, to najlepszy wybór spośród dostępnych opcji przeprowadzania transakcji na polskim rynku e-handlu. Stosowana przez nas strategia integracji wielu usług w obrębie e-commerce to kluczowy kierunek rozwoju naszej firmy, doceniany przez akcjonariuszy – mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

Za pomocą InPay24 klient dokonuje płatności z własnego konta bankowości internetowej, a sprzedawca dostaje natychmiastowe potwierdzenie w czasie rzeczywistym, bezpośrednio po zawarciu transakcji. W odróżnieniu od innych metod płatności dostępnych na rynku, potwierdzenie wiąże się z automatyczną realizacją zlecenia. Dzieje się tak z uwagi na gwarancję otrzymania środków, jaką udziela InPost Finanse internetowym detalistom.

Dzięki takiemu rozwiązaniu właściciel e-sklepu nie musi obawiać się, że z jakiś przyczyn pieniądze ze sprzedaży produktu nie trafią na jego konto. W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją płatności, InPost Finanse zobowiązuje się na przekazanie własnych środków i samodzielnego odzyskiwania zobowiązania od klienta. Sprzedawca internetowy zapłaci także znacznie niższą prowizję w porównaniu z innymi dostępnymi formami płatności internetowej. Opłata za korzystanie z  InPay24 to zaledwie 1 proc. wartości transakcji.

InPay24 znacznie przyspiesza w ten sposób moment wysyłki towaru. Ograniczenia związane między innymi z sesjami w bankowości elektronicznej tracą na znaczeniu, a sprzedawca może przekazać produkt kurierowi lub skorzystać z paczkomatu w chwili potwierdzenia od InPay24. Korzyści z usługi wymiernie odczują więc docelowi klienci, którzy odbiorą swoje zamówienie jeszcze szybciej niż dotychczas.

InPay24 jest prosty w integracji – bez względu na używany system sprzedażowy – przeznaczony nie tylko dla standardowych rozwiązań. W przypadku dedykowanych systemów operator usługi zapewnia zaawansowany interfejs programowania aplikacji (API). Dokonanie płatności możliwe jest natomiast bez rejestracji za pomocą własnego konta bankowości elektronicznej.

Podobne rozwiązania – prowadzone na europejską skalę przez firmę Sofort – znajdują coraz większe uznanie użytkowników poza granicami Polski. Firma oferuje między innymi system płatności Sofort Banking, który jest liderem wśród bezpośrednich metod płatności w Niemczech  i w Austrii . Sofort Banking dostępny jest już w 25 tys. e-sklepach w 10 europejskich krajach. Na mapie planowanej ekspansji coraz popularniejszej formy dokonywania transakcji internetowych znajdują się już kolejne kraje, do których należą: Słowacja i Czechy – regiony aktywnych działań Grupy Integer.pl w zakresie masowej implementacji Paczkomatów InPost.

InPost Finanse, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy z Grupy Integer.pl działa na polskim rynku od 2007 roku w oparciu o rozbudowaną sieć placówek InPost, wielomilionową bazę klientów oraz kompatybilność usług ubezpieczeniowych i finansowych.

Sztandarowymi usługami InPost Finanse są elektroniczne produkty finansowe: e-faktura multioperatorska oraz mobilne płatności, włączone do portfolio spółki w 2010 roku. Aktualnie z opcji mobilnych płatności korzysta już 100 tysięcy klientów indywidualnych, dzięki czemu usługa osiągnęła już próg rentowności, a przez wdrożenie systemu do obsługi e-faktur spółka InPost Finanse pozyskała kolejnych 250 tysięcy klientów.