Nowi w Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity

Jeden z największych obiektów handlowych wschodniej ściany Polski Atrium Felicity jest już skomercjalizowany w 91 proc. Do grona najemców tego regionalnego centrum handlowego w Lublinie dołączą Centrum Wina, Galeria Milano, Cukiernia Ambasador i You&Me Caffe.

Wśród najemców centrum znajdą się także m.in.: hipermarket Auchan, market budowlany Leroy Merlin, salon Media Saturn i kluczowi na polskim rynku najemcy modowi, tacy, jak: H&M, Zara, C&A czy Reserved. Otwarcie planowane jest na początek 2014 roku.

Atrium Felicity jest jedynym centrum handlowym w Lublinie, w którego ofercie będzie komplet najsilniejszych marek modowych, takich jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, czy wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You). Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik czy Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity będzie pierwszy w regionie hipermarket Auchan, a także market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin i market elektroniczny Saturn.

Teraz do grona najemców modowych centrum dołączą: Takko Fashion (zajmie ponad 520 mkw.) oraz Galeria Milano, gdzie na blisko 50 mkw. powierzchni sklepu będzie można znaleźć kolekcję mody włoskiej.

Koneserów dobrych trunków do Atrium Felicity zaprosi Centrum Wina. Klienci, znajdą tam szeroki wybór win i innych alkoholi oraz akcesoriów do podawania – kieliszków, karafek, itp. Salon zajmie blisko 40 mkw. powierzchni centrum. Amatorów słodyczy i dobrej kawy ucieszy wiadomość, że wśród kawiarni i restauracji w Atrium Felicity znajdą się również: Cukiernia Ambasador (blisko 80 mkw.) i You&Me Caffe (90 mkw.).

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej.

Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.), marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.) i salonem Media Saturn. Wśród 120 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: C&A, H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, Benetton, CCC, Gino Rossi, Kazar, Ryłko, Kari, Ecco, Prima Moda, Wojas, Badura, Intersport, Martes Sport, 4F, Empik, Smyk Megastore, Douglas, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Ziaja, Apart, YES, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Gatta, Kolporter, Travel Planet, Orange, Grycan, KFC, Pure Jatomi Fitness, Jupi Park, Duka, RTV EURO AGD, i wiele innych. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman & Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie centrum planowane jest na początek 2014 roku.

Z początkiem października ubiegłego roku inwestor uruchomił stronę internetową projektu: www.atrium-felicity.pl na której można uzyskać najnowsze informacje o realizacji inwestycji oraz na bieżąco śledzić postępy z placu budowy dzięki podglądowi z kamery tam zainstalowanej.

Atrium jest właścicielem 155 obiektów handlowych. Działa przede wszystkim na terenie Polski,  Republiki Czeskiej,  Słowacji i w Rosji. Firma jest obecna również na Węgrzech, w Rumunii, na Słowacji i Łotwie. Spółka ma siedzibę na wyspie Jersey i jest notowana na dwóch giełdach: wiedeńskiej i amsterdamskiej Euronext pod symbolem ATRS.

Atrium zaprezentuje swoje projekty podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum, która odbędzie się 18-19 wrzesnia 2013 roku w Warszawie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016