Rośnie sprzedaż sieci Tup Tup

Sklep Tup Tup w Ptak Outlet

Sklep Tup Tup w Ptak Outlet

W II kwartale 2013 roku spółka Hurtimex, właściciel sieci sklepów Tup Tup osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości około 2 mln zł i zrealizowała marżę na poziomie 45 proc. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego odnotowano 19 proc. przyrost sprzedaży i spadek marży tylko o 1 punkt proc.

Zarząd spółki w okresie II kwartału 2013 roku wykazywał aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepu franczyzowego, podejmował szereg rozmów handlowych z potencjalnymi franczyzobiorcami, negocjował szczegóły zawieranych kontraktów, realizując długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie kraju.

Obecnie zarząd spółki Hurtimex prowadzi rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, a trwające negocjacje mają doprowadzić w niedługim czasie do otwarcia nowych sklepów w następujących lokalizacjach: Wolsztyn, Mława, Szamotuły.

Hurtimex SA od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą odzieży dziecięcej. W swoich sklepach oferuje wyroby grupy marek dziecięcych Tup Tup, Kanz, Pampolina, Doell. Aktualnie jako firma notowana na rynku New Connect tworzy sieć 30 sklepów własnych oraz franczyzowych m.in. w CH Planeta w Sandomierzu, CH Port Łódź, Ptak Outlet, czy w Galerii Konstantynów. Średnia powierzchnia salonów to od 60 do 80 mkw. Firma sprzedaje również produkty w sklepie internetowym.

W tym roku Hurtimex rozpoczęła sprzedaż produktów marki Tup Tup w sklepie internetowym Top Secret, który należy do spółki Redan.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016