CH Silesia City Center

Silesia City Center poszerza ofertę marek z wyższej półki. Już wkrótce w centrum handlowym dostępne będą ubrania marki Strellson i Patrizia Pepe. Pojawienie się nowych salonów, jak poinformowano, jest efektem prowadzonej rekomecjalizacji i wprowadzania do oferty Silesii marek unikalnych w skali regionu. Dzięki niej jak do tej pory zostało wymienione ponad 10 proc. oferty największej galerii handlowej na Śląsku.

W Silesia City Center trwa rekomercjalizacja, która ma umocnić pozycję centrum, jako galerii oferującej prestiżowe marki. Efektem tych zmian jest pojawienie się w obiekcie 31 sklepów w 1,5 roku. Ofertę Silesii uzupełniają już jedyne na Śląsku salony COS, Zara Home i multibrandu optycznego Bryloownia.

Teraz do listy unikalnych marek dołączy także szwajcarska marka Strellson oraz Patrizia Pepe.

– Obie marki poszerzają w Silesii ofertę ubrań i dodatków z wyższej półki dla kobiet i mężczyzn. Salon Strellsona będzie pierwszym w Katowicach i dopiero drugim na Śląsku, z kolei salon Patrizi Pepe będzie największym w regionie. Ta ostatnia marka wraca do Silesii po ponad rocznej nieobecności, tym razem jednak z większym salonem i szerszą ofertą – mówi Ilona Szafer, dyrektor ds. wynajmu Silesia City Center.

Jak podkreśla Szafer, zmiany w portfolio najemców Silesii są odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów Silesia City Center, ale także kierunkiem, w którym na regionalnym rynku podąża Silesia.

– Klienci galerii oczekują od nas unikalności na tle innych centrów w regionie, a tym samym marek, które często dostępne są wyłącznie w stolicy. Do tej pory udało nam się przyciągnąć wiele brandów od lat wyczekiwanych przez klientów Silesii m.in.  GAP, COS, Burberry, Zara Home czy Marc O’Polo. To właśnie w tym kierunku w najbliższych latach zmierzać będzie Silesia, różnicując swoją ofertę i rozszerzając ją zarówno o popularne marki sieciowe, jak również o marki z wyższej półki – mówi Ilona Szafer.

Salon Strellsona pojawi się w miejscu dawnego sklepu Armani Jeans i VJC Versace na al. Chorzowskiej, z kolei Patrizia Pepe zostanie otwarta w miejsce salonu Wójcik. Na ofertę Strellsona składać się będą męskie koszule, garnitury, płaszcze, kurtki skórzane, marynarki, spodnie oraz buty. Kolekcje marki utrzymane są przede wszystkim w eleganckim tonie, pojawiają się w nich jednak również propozycje casualowe i sportowe – jeansy, T-shirty i koszulki polo. Marka Strellson została stworzona przez Uwe i Jochena Holy – właścicieli Hugo Boss. Dedykowana jest mężczyznom prowadzącym aktywny styl życia.

W salonie Patrizia Pepe znajdziemy z kolei ubrania dla kobiet ceniących sobie wysoką jakość i wyrafinowanie, połączone z minimalizmem i przywiązaniem do detali.

Nowy salon Patrizi Pepe będzie miał powierzchnię 99,97 mkw., a Strellsona 140,4 mkw.