E-sklep uzupełnia sprzedaż stacjonarnych punktów

Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie

Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie

– Deichmann udostępnia swoją ofertę zarówno w sklepie online, jak i w ponad 200 sklepach stacjonarnych w całej Polsce. Ceny w internecie nie różnią się od cen w sklepach offline’owych. Oba kanały dystrybucji doskonale się uzupełniają – powiedział portalowi Retailnet Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie sp. z o.o.

– Zarówno w tradycyjnych sklepach, jak i we wszystkich materiałach reklamowych, klienci otrzymują informacje na temat sklepu online, który stanowi dodatkowe źródło informacji o naszej ofercie. Nasz sklep internetowy traktujemy m.in. jako katalog dla naszych klientów, także dla tych, którzy robią zakupy offline. Mogą oni w każdej chwili sprawdzić w Internecie naszą ofertę i kupić buty w sklepie „za rogiem”.

– Nasz sklep internetowy to jeden z ponad dwustu innych sklepów naszej sieci w Polsce i tak staramy się go traktować. Podczas gdy niektóre sklepy stawiają wyłącznie na sprzedaż internetową, my oferujemy oba kanały równocześnie, pozostawiając klientowi decyzję o tym, w którym sklepie dokona zakupów. Dbamy o to, aby zapewnić atrakcyjne i wygodne rozwiązanie niezależnie od tego, na jaki kanał dystrybucji się zdecyduje.

– Sklep Deichmann online rozpoczął sprzedaż wiosną 2012. Po podsumowaniu jego rocznej działalności możemy go ocenić wyłącznie pozytywnie. Klienci także są zadowoleni z oferty naszego sklepu internetowego, więc jesteśmy dobrej myśli co do tegorocznych wyników.

– Im dłużej jesteśmy w internecie, tym więcej osób odwiedza nasz sklep. Dla naszej branży charakterystyczna jest sezonowość. Mamy więc do czynienia z wzrostem popytu i ruchu na stronie na początku sezonów wiosna/lato (marzec/kwiecień) oraz jesień/zima (wrzesień/październik) – dodał Wojciech Normand.

Zamówione w sklepie www.deichmann.com towary dostarczane są bezpłatnie i wyłącznie na terenie Polski. Jedynym warunkiem realizacji dostawy jest dokonanie zamówienia za kwotę minimum 49 zł. Zamówienia realizowane są przez firmę kurierską UPS lub Paczkomaty InPost. Płatności można dokonać kartą,

Deichmann Obuwie sp. z o.o. została zarejestrowana w 1996 roku. Właścicielem polskiego oddziału jest firma Deichmann – Schuhe Service GMBH. Średnia powierzchnia otwieranych punktów wynosi ok. 450 mkw. Spółka prowadzi również sprzedaż w sklepie internetowym www.deichmann.com, w ofercie którego docelowo znajdzie się około 1,5 tys. artykułów. W sklepach Deichmann dostępne jest obuwie marek: Elefanten, Gallus, Medicus, 5th Avenue, Graceland, Voctory, Adidas, Nike, Puma oraz Fila. Na koniec pierwszego półrocza polska sieć sklepów Deichmann liczyła 219 punktów.

Firma Deichmann SE powstała w 1913 roku jako przedsiębiorstwo rodzinne i nadal pozostaje w rękach rodziny założycielskiej. Prawie stuletnia historia firmy ma swój początek w Essen. Dziś nadal znajduje się tam główna centrala grupy. Firma Deichmann na koniec 2011 roku posiadała 3 175 sklepów w 22 krajach (Niemcy, Polska, Szwecja, Litwa, Czechy, Słowacja, Austria, Dania, Holandia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Węgry, Słowenia, Włochy, Chorwacja, Rumunia, Serbia, Bułgaria, Turcja, Hiszpania oraz USA) i zatrudniała 32,5 tys. pracowników. Charakterystyczną cechą firmy Deichmann jest finansowanie jej rozwoju z własnych środków, bez kredytów i pożyczek.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016