Magnolia Park
Magnolia Park

Rozpoczął się kolejny etap rozbudowy wrocławskiego centrum handlowego Magnolia Park, w ramach którego strefa food court zostanie przeniesiona i powiększona. W efekcie obiekt zyska największą ofertę restauracyjną we Wrocławiu, z 21 lokalami oraz 650 miejscami siedzącymi.

Jeszcze w sierpniu 2013 roku do grona restauracji, takich jak Subway i McDonald’s, dołączy samoobsługowy bar Multifood STP, natomiast we wrześniu – japońsko-koreańska Ohh! Sushi & Grill, turecki Sevi Oriental, a także Vege Life. Za kilka miesięcy swoje lokale w Magnolia Park ponownie otworzą Burger King i KFC.

Centrum handlowe wzbogaci się także o nowych najemców z branży mody i sportu, którzy otworzą swoje lokale na parterze. Wśród nich znajdą się marka mody męskiej Próchnik, multibrandowa sieć Sizeer posiadająca w swojej ofercie produkty takich marek, jak adidas, Nike, Puma, Reebok, Converse czy Lacoste, a także Jack Wolfskin i adidas.

Obecnie trwają pracę nad przygotowaniem nowych lokali dla marki Deichmann oraz drogerii Super-Pharm, które wkrótce zmienią swoją lokalizację, a już teraz klienci Magnolii mogą robić zakupy w sklepie Levi’s, który otworzył się w nowej odsłonie na parterze. Najmłodsi wrocławianie będą mogli skorzystać z usług nowego salonu Fryzjerek, który niebawem rozpocznie działalność na pierwszym piętrze galerii.

– Wiemy, że Polacy coraz chętniej eksperymentują z nowymi smakami i lubią kulinarne podróże, stąd też w naszej ofercie pojawią się nowe lokale z kuchnią japońską, koreańską i turecką. Nie zapominamy także o wegetarianach, zwolennikach zdrowej żywności oraz tych, którzy lubią podczas zakupów przekąsić coś na szybko. Nasza oferta wzbogaci się też o nowe sklepy z modą męską, artykułami sportowymi i turystycznymi. Dzięki temu klienci zawsze znajdą w Magnolia Park coś nowego – powiedział Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Rozbudowa Magnolia Park rozpoczęła się na początku 2013 roku. W ramach prac przygotowawczych zmieniony został układ ruchomych schodów na Placu Niebiańskim, który pozwolił na usprawnienie komunikacji w całej galerii, a także lepszą ekspozycję zlokalizowanych tam sklepów. Niektóre salony zmieniły miejsce lub przeszły remont, otwierając się w nowej odsłonie. Stale poszerza się również grono najemców centrum handlowego, dzięki czemu jego oferta jest jeszcze bardziej zróżnicowana i atrakcyjna. Docelowo, w ramach rozbudowy, Magnolia Park zostanie powiększona łącznie o 20 tys. mkw. Na nowej powierzchni od strony ulicy Legnickiej znajdzie się aż 60 nowych sklepów, zapewniając najszerszą ofertę modową we Wrocławiu.

Magnolia Park o łącznej powierzchni handlowej 77 595 mkw. oferuje około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 3 018 miejsc parkingowych.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group.

King’s Street Retail to platforma grupująca wysokiej jakości polskie centra handlowe charakteryzujące się dobrą lokalizacją, zdywersyfikowanym portfelem renomowanych marek, wysoką frekwencją odwiedzających oraz perspektywami dalszego rozwoju. Właścicielem King’s Street Retail jest Blackstone, który także zarządza jego aktywami. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek, Galeria Tęcza w Kaliszu oraz Galeria Leszno.

Master Management Group jest wiodącą polską firmą zarządzającą i inwestującą w nieruchomości handlowe, która obecnie zarządza łącznie ponad 300 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Centrum Magnolia Park zostanie zaprezentowane przy stoisku 5.1 na Shopping Center Forum. Forum odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.