Jeszcze więcej sklepów Diva w galeriach

Sklep Diva

W Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie otwarto najnowszy sklep z biżuterią sieci Diva. Firma wynajęła lokal o powierzchni około 25 metrów kwadratowych na poziomie 0 tuż obok wejścia do hipermarketu Carrefour.

Obecnie sieć Diva w Polsce tworzy 20 sklepów własnych. Ponadto w naszym kraju działają 4 jednostki franczyzowe.

Diva w ramach pakietu dla franczyzobiorców oferuje doradztwo w lokalizacji sklepów, szkolenia, standardowe zasady wystroju sklepów i standardową ofertę produktową. Ponadto firma zapwnia pomoc w merchandisingu, regularne dostawy produktów odpowiadające wielkości sprzedaży, jak również partycypację w kosztach wyprzedaży towarów.

Od franczyzobiorców wymaga kapitału inwestycyjnego rzędu 70-150 tys. zł, zatowarowania nowego sklepu na poziomie 30-100 tys. zł. Optymalna powierzchnia sprzedaży to 15-35 mkw. Sklep powinien być zlokalizowany przy głównej ulicy lub w centrum handlowym. Wśród korzyści dla franczyzobiorców Diva wymienia okres zwrotu z inwestycji – od 10 miesięcy.

Diva to australijska marka. Kolekcje biżuterii projektowane są przez światowych designerów, którzy inspiracji szukają w największych stolicach mody: Londynie, Paryżu, Nowym Jorku. Marka jest wiodącym na świecie producentem modnych dodatków: naszyjników, łańcuszków, kolczyków, pierścionków, bransoletek i akcesoriów do włosów. Diva to także marka dla młodszych konsumentek. Little diva dla dziewczynek w wieku 3-6 lata oraz Tammy dla przedziału wiekowego 6-15 lat.

Marka rozpoczęła działalność w Australii w 2003 roku. Na drodze jej ekspansji znalazły się kolejno Nowa Zelandia, Indonezja, Singapur, Malezja, Tajlandia, Japonia i Chiny. Rozwój w Europie rozpoczęła od Rosji, następnie poprzez Kazachstan, trafiła do Łotwy, Serbii, Bułgarii i Izraela. W 2010 roku zaczęła działalność w Polsce. Obecna jest także w USA, Kanadzie i RPA. Za rozwój sieci w Polsce odpowiada firma Diva Poland sp. z o.o.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska