Szersza oferta Atrium Copernicus

Atrium Copernicus

Atrium Copernicus

Grono najemców rozbudowywanej części centrum handlowego Atrium Copernicus powiększy się o takie marki jak: Hebe, 4F, czy Takko. Jeszcze pod koniec sierpnia 2013 roku planowane jest otwarcie parkingu wielopoziomowego przy galerii. W lipcu rozpoczęły się prace związane z rozbudową części handlowej centrum.

Rozbudowane centrum Atrium Copernicus w Toruniu zapewni kompleksowy asortyment z branży zdrowia i urody. Obecną ofertę perfumerii Douglas i apteki uzupełnią: perfumeria Sephora, drogeria Rossmann, salon Paris Optique. W ostatnim czasie inwestor projektu podpisał również umowę z siecią Hebe, której salon zajmie 350 mkw. powierzchni w rozbudowywanej części obiektu.

W Atrium Copernicus będzie również największa w mieście oferta dotycząca aktywnych form wypoczynku – Decathlon, Active Sport, Martes Sport, Sizeer, Sklep Turystyczny Salamandra, a także klub Pure Jatomi Fitness. Do tego grona dołącza teraz również sklep sieci 4F, który zajmie blisko 190 mkw. powierzchni centrum.

W gronie nowych najemców rozbudowywanego Atrium Copernicus znajdą się również: salon jubilerski Diamor (blisko 75 mkw.), salon modowy Takko (ponad 500 mkw.), restauracja Pizza Dominium (blisko 120 mkw.) oraz punkt Freesmoking (30 mkw.).

W lipcu tego roku rozpoczęły się prace w zakresie rozbudowy części handlowej Atrium Copernicus. Ich zakończenie planowane jest na ostatni kwartał 2014 roku. Obecnie na ukończeniu są prace związane z realizacją parkingu wielopoziomowego. Nowy parking będzie oferował ponad 500 dodatkowych miejsc. Po zakończeniu rozbudowy do dyspozycji będzie ponad 50 tys. mkw. powierzchni handlowej i ponad 1,4 tys. miejsc parkingowych, co sprawi, że Atrium Copernicus będzie największym centrum handlowym w Toruniu.

Atrium Copernicus jest położone w ścisłym centrum miasta, przy ul. Żółkiewskiego. Siedem lat funkcjonowania centrum pokazało, że jest to miejsce z potencjałem na znacznie większy obiekt. W trakcie rozbudowy Atrium Copernicus powiększy się o blisko 17 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Obecnie całkowita powierzchnia centrum wynosi ponad 35 tys. mkw., z czego ponad 30 tys. mkw. stanowi powierzchnia najmu. W Atrium Copernicus znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych.  Wśród najemców centrum są takie marki, jak: hipermarket spożywczy Real, elektromarket Media Markt, kręgielnia Grakula, oraz salony modowe znanych marek: H&M, Reserved, Camaieu, Carry, Promod czy Simple. Ponadto w centrum znajduje się perfumeria sieci Douglas, salon Empik, a także salony z biżuterią: Apart i W.Kruk. W ofercie dla dzieci można znaleźć sklepy 5.10.15, Smyk, Coccodrillo oraz kącik Świat Zabaw.

Po rozbudowie oferta centrum powiększy się o 55 nowych sklepów. Zaplanowano również punkty usługowe, kawiarnie i restauracje. Wśród przyszłych najemców są takie marki, jak m.in.: Decathlon, Cubus, Carry, Active Sport, 4F, klub Pure Jatomi Fitness, drogeria Rossmann, perfumeria Sephora, Hebe, Paris Optique, salon nowej marki z grupy LPP – Sinsay, Mohito, Centro, Diverse.

W nowym, większym formacie pojawią się również obecne już w centrum: Cukiernia Sowa i Smyk. Ten ostatni, w rozbudowanym Atrium Copernicus otworzy się jako koncept Smyk Megastore, dedykowany największym miastom w Polsce. Będzie to jedyny salon, w tej formule, w regionie. Rozbudowie ulegnie również parking dla klientów centrum, do 1,4 tys. miejsc.

Przedstawiciele Atrium będą uczestnikami Shopping Center Forum. Firma zaprezentuje swoje projekty przy stoisku 5.5.

Reklama

Galeria Jurajska