Gino Rossi z nową witryną

Gino Rossi

Gino Rossi

Na początku sierpnia br. firma Gino Rossi SA, właściciel marki Gino Rossi oraz Simple Creative Products uruchomiła zmodernizowaną stronę internetową. Spółka również po raz pierwszy zaprezentowała kolekcję dziecięcą dla marki Gino Rossi.

– Kolekcję dziecięcą Gino Rossi wprowadziliśmy od początku sezonu jesień-zima 2013 w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku i sugestie naszych klientów. W każdym z salonów posiadających kolekcje dziecięcą wydzieliliśmy przestrzeń w ramach obecnej aranżacji gdzie są one prezentowane – powiedział portalowi Retailnet Wojciech Chochołowicz z Gino Rossi SA.

– Kolekcja jest dostępna w wybranych salonach Gino Rossi od początku sierpnia (CH Arkadia Warszawa, 3 Stawy Katowice, Galeria Krakowska, Klif Gdynia, Złote Tarasy Warszawa, CH Wola Park Warszawa, Biała Białystok, Szczecin Kaskada), a od połowy miesiąca w naszym sklepie online – dodał Wojciech Chochołowicz.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na GPW od 2006 roku. W 2012 roku pod marką Gino Rossi zostało otwartych 14 sklepów, natomiast pod marką Simple 2 salony. Na 31 grudnia 2012 roku sieć sklepów Grupy Kapitałowej Gino Rossi liczyła 133 salony w kraju i za granicą o łącznej powierzchni 12,2 tys. mkw. Spółka zamknęła 5 nierentownych sklepów w Polsce, zaś Simple zamknęła 1 nierentowną lokalizację w Polsce i 1 w Niemczech. W marcu 2013 roku spółka uruchomiła e-sklep Gino Rossi.

 

Reklama

Galeria Jurajska