4 tys. punktów Subway w Europie

Subway

Subway

Otwarcie restauracji Subway w rumuńskim Bukareszcie jest kolejnym kamieniem milowym rozwoju marki w Europie. Gara de Nord to 4000. lokalizacja restauracji szybkiej obsługi serwującej sandwicze na naszym kontynencie.

Właścicielem 4-tysięcznej restauracji jest firma Lagardere. Bazując na swoim prawie 50-letnim doświadczeniu marka Subway posiada odpowiednie procedury na okoliczność zakupu licencji przez duże przedsiębiorstwo, choć nie jest to najczęstsza praktyka. W większości ze 102 krajów, w których działają restauracje Subway, system franczyzy rozwija się głównie dzięki indywidualnym franczyzobiorcom oraz multifranczyzobiorcom.

W Polsce w 2012 roku – podobnie jak w roku obecnym, ci ostatni stanowili około 47 proc. kupujących licencję na własną restaurację. Restauracje Subway w naszym kraju pojawią się w tym roku między innymi w warszawskim kompleksie biurowo-handlowym Plac Unii, a także Centrum Handlowym Poznań City Center.

– Franczyza Subway jest wybierana przez firmy, które chcą rozszerzyć swój biznes I połączyć go z naszym konceptem. Są to sieci stacji paliwowych, supermarketów, ale też – jak w przypadku grupy Lagardere, firmy działające w wielu różnych obszarach przedsiębiorczości – mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. – Najczęściej jednak na otwarcie restauracji Subway decydują się indywidualni przedsiębiorcy, którzy już wcześniej związali się z marką. Multifranczyzobiorcy potwierdzają atrakcyjność konceptu Subway. Kolejny raz wchodzi się w ten sam biznes tylko wtedy, kiedy zna się i widzi dalsze perspektywy jego rozwoju.

Obecnie sieć Subway posiada prawie 40 tys. restauracji na całym świecie. Słyną one z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. Obecnie Subway posiada w Polsce sieć ponad 70 punktów sprzedaży.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016