Marka COS należąca do grupy H&M, która oferuje odzież i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci zdecydowała się poszerzyć ofertę o wyroby jubilerskie. Do tej pory firma oferowała klientom wyłącznie sztuczną biżuterię. Zdaniem przedstawicieli firmy, klienci COS poszukują coraz lepszej jakości produktów wykonanych ze szlachetnych materiałów.

COS wprowadzi do swoich sklepów linię srebrnej biżuterii już w październiku bieżącego roku. Kolekcja będzie składać się z: kolczyków, pierścionka, bransoletki oraz naszyjnika, wykonanych ze srebra najwyższej próby.

Według Karin Gustafsson, głównej projektantki damskiej kolekcji COS, kolekcja kapsułkowa będzie stanowić idealny prezent na Boże Narodzenie i prawdopodobnie w tym okresie będzie najchętniej wybierana przez klientów. Biżuteria jest bowiem jednym z najchętniej kupowanych świątecznych prezentów.

– Kolekcja stanowi interpretację wzoru, który już pojawił się w naszej ofercie. W odróżnieniu od poprzedniego, w którym połączyliśmy metal z kolorową nicią, w tej kolekcji chcieliśmy użyć szlachetnego materiału, który nada biżuterii wyrazistości, a zarazem prostoty i tym samym stanowi idealny prezent dla osób ceniących styl COS – mówi Karin Gustafsson.

Srebrna biżuteria będzie sprzedawana w przedziale cenowym od 120 do 190 złotych.

COS, czyli Collection of Style to dziś jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek odzieżowych. Obecnie COS dysponuje już siecią ok. 70 sklepów w 17 krajach. W Polsce działają trzy salony, a firma zapowiada kolejne otwarcia.

Projekty COS opierają się głównie o proste i uniwersalne fasony. Marka powstała w marcu 2007 r. wraz z otwarciem pierwszego sklepu przy londyńskiej Regent Street. COS jest częścią grupy H&M i stanowi jej uzupełnienie.