CH Ogrody z ofertą na Shopping Center Forum 2013

Wizualizacja CH Ogrody

Wizualizacja CH Ogrody

Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu weźmie udział w kolejnej edycji Shopping Center Forum 2013. Na targach zostanie zaprezentowana zarówno nowa architektura obiektu jak i poszerzona oferta, jaką centrum będzie dysponowało po zakończeniu trwającej przebudowy.

W dniach 18-19 września najemcy zainteresowani poszerzeniem sieci swoich sklepów o nowoczesne lokale w północno-wschodniej części Polski będą mogli zapoznać się z ofertą CH Ogrody w Elblągu. Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum, która odbędzie się w warszawskim Centrum EXPO XXI, Ogrody zostaną zaprezentowane w nowej odsłonie jako obiekt dwukrotnie większy, z bogatą ofertą wiodących marek sieciowych oraz o dominującym charakterze w regionie.

– Shopping Center Forum to największe w Polsce targi skupiające deweloperów centrów handlowych oraz najemców. Nie wyobrażam sobie, żeby mogło na nich zabraknąć Centrum Handlowego Ogrody, najważniejszego projektu w naszym portfolio, szczególnie w tym roku, kiedy rozpoczęliśmy prace budowlane. Targi stwarzają odpowiednią okazję do zaprezentowania szerokiej grupie najemców oferty, jaką centrum będzie dysponowało po zakończeniu rozbudowy – nowoczesnej powierzchni handlowej na miarę XXI wieku w największym kompleksie handlowo-usługowym w regionie – mówi w rozmowie z Retailnet Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management, CBRE Global Investors Poland.

Centrum Ogrody zostanie zaprezentowane 19 sierpnia podczas panelu Project & Retail Flash ok. godziny 10 przez przedstawiciela Project Managera rozbudowy, Tomasza Szewczyka, Dyrektora Zarządzającego firmy Acteeum Central Europe, który jest również odpowiedzialny za komercjalizację obiektu.

Szczegółowe informacje dotyczące projektu będzie można uzyskać na stoisku CH Ogrody (stand nr 1.4), na którym obecni będą przedstawiciele agenta najmu – firmy Acteeum Central Europe oraz CBRE agenta wspierającego najem. Więcej informacji na temat SCF 2013 znajduje się tutaj.

Poziom komercjalizacji Ogrodów w chwili obecnej przekroczył 60 proc. Swoje sklepy w przebudowywanej części CH Ogrody otworzyły już sieci RTV Euro AGD, CCC oraz T-Mobile. Nieprzerwanie swoich klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Po zakończeniu rozbudowy na dwóch poziomach znajdzie się 130 punktów usługowych i sklepów, m.in. Reserved, H&M, New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, Mohito, Crop Town, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Sizeer, Wojas, Quiosque, Piekarnia Raszczyk, Trojan Horse, Grycan, Yes, Apart, Esotiq, Plus GSM, Inmedio, Yves Rocher, restauracja McDonald’s oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.

Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE Sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA.

Reklama

Galeria Jurajska