Odzież marki By Insomnia założonej przez Natalię Pstrokońską i Marlenę Niestryjewską dostępna jest obecnie w dwóch centrach handowych – w toruńskim CH Plaza oraz wrocławskim DH Renoma. Firma, do której należy brand nie planuje obecnie kolejnych otwarć w galeriach handlowych.

– Lokalizacje w centrach handlowych w Toruniu i Wrocławiu, które zostały otwarte przez partnerów współpracujących z marką, są bardzo dobre. Obecnie jednak firma skupia się na rozwoju w lokalizacjach przy ulicach handlowych – mówią przedstawiciele marki w rozmowie z redakcją Retailnet.

– Sklepy znajdujące się przy ulicach spełniają w pełni nasze oczekiwania. Poza tym kolekcja ubrań By Insomnia jest chętniej wybierana przez klientki, które bardziej lubią robić zakupy w butikach mieszczących się przy ulicach handlowych. Obserwujemy oczywiście rynek centrów handlowych, ale w tym roku nie otworzymy żadnego sklepu w galerii. Obecnie zależy nam na dobrych lokalizacjach w Krakowie, Poznaniu oraz Katowicach. Potem będziemy rozważać kolejne otwarcia w mniejszych miastach – dodają.

Premierowa kolekcja marki By Insomnia pojawiła się jesienią 2011 roku. Została ona bardzo entuzjastycznie przyjęta przez klientki ceniące skandynawską prostotę. Odzież marki produkowane jest w krótkich, dedykowanych partiach z wysokiej jakości bawełny pochodzącej wyłącznie od polskich producentów.

By Insomnia dostępna jest w kilkunastu sklepach znajdujących się przy głównych ulicach handlowych na terenie całej Polski, w dwóch centrach handlowych oraz w sprzedaży online. Właścicielem sklepów By Insomnia jest Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Natalia.