Galeria Wisła na plusie

Galeria Wisła w Płocku

Galeria Wisła w Płocku

Galeria Wisła, blisko 5-letnie centrum handlowe w Płocku, notuje w 2013 roku wzrosty w zakresie odwiedzalności oraz obrotów najemców.

Pierwsze 7 miesięcy 2013 roku Galeria Wisła zamknęła z odwiedzalnością o 5 proc. wyższą niż w analogicznym okresie poprzedniego roku, co przełożyło się na wzrosty obrotów najemców o 7 procent.

Wysoki poziom konkurencyjności na lokalnym rynku, jak poinformowano, wymusił na zarządcach jeszcze większe staranie się o klienta. Działania promocyjne obiektu oraz ścisła współpraca z najemcami w zakresie komunikacji przełożyły się na wysokie wyniki obiektu.

– Galeria Wisła w dalszym ciągu jest najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym na mapie Płocka, pomimo już blisko 5-letniej historii. Notowane w tym roku wzrosty mogą być optymistycznym wskaźnikiem koniunktury i ufności konsumenckiej w Płocku i regionie – poinformował zarząd obiektu.

Otwarta w listopadzie 2008 i zarządzana przez CREAM Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo – rozrywkowym regionu płockiego. W ofercie galerii znajduje się ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na czterech kondygnacjach obiektu. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową centrum jest także miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management.

CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu convenience, obiekty multi-funkcjonalne, obiekty biurowe i nieruchomości typu stand-alone.

Reklama

Galeria Jurajska