Sephora zmienia salony

Artur Garnczarek, Sephora

Artur Garnczarek, Sephora

Pod koniec sierpnia 2013 roku nową odsłonę salonu Sephora zaprezentowano w warszawskiej Galerii Mokotów. Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska w rozmowie z portalem Retailnet zdradza więcej szczegółów inwestycji.

– W Sephora wszystkie działania podporządkowujemy oferowaniu klientom coraz lepszego shopping experience, dlatego od 2011 roku inwestujemy w remodelling i unowocześnianie naszych perfumerii. 17 sierpnia 2013 roku otworzyliśmy w nowej odsłonie perfumerię w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, a 24 sierpnia ponownie otworzyliśmy naszą perfumerię w Galerii Mokotów w Warszawie, która od końca lipca poddawana była gruntownemu remodellingowi – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Artur Granczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska

– Naszym celem jest dostarczanie klientom jak największej przyjemności z zakupów, a wszystkie zmiany przeprowadzane w ramach remodellingów perfumerii Sephora są temu podporządkowane. Najważniejszą nowością, którą wprowadzamy w perfumerii w Galerii Mokotów jest uruchomienie Gift Factory, czyli stoiska, na którym można skorzystać z usługi spersonalizowanego pakowania zakupionych produktów – do wyboru jest wiele pięknych papierów, pudełek i dekoracji w szerokiej gamie kolorów, wzorów i faktur. W Galerii Mokotów po raz pierwszy prezentujemy również nasz nowy koncept – Beauty Studio, czyli strefę stanowisk makijażowych w formie beauty baru. Atmosfera tej przestrzeni ma zachęcać klientki do korzystania z porad i konsultacji naszych ekspertów – dodaje Garnczarek.

W nowym salonie zmieniono też położenie strefy kas, które według nowego konceptu znajdują się teraz na tle Screen Wall, czyli ściany ekranów LCD. Wyświetlane są na nich m.in. filmy z imprez organizowanych przez Sephora z udziałem gwiazd, pokazów mody, w których wizażyści Sephora malują modelki oraz filmy instruktażowe z naszego videobloga makijażowego.

– Dodatkowo zmieniliśmy też ustawienie mebli oraz rozmieszczenie produktów w sklepie. Cała perfumeria została wyposażona w nowe meble z oświetleniem LED, które jest bardziej energooszczędne, a przez to przyjazne dla środowiska. Zmiana ta odzwierciedla podejście Sephora do kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem i dbałością o środowisko naturalne. Powiększyliśmy też powierzchnię naszego salonu w Galerii Mokotów – w tej chwili zajmuje on 370 mkw. Z naszych obserwacji wynika, że klienci świetnie odbierają zmiany, które wprowadzamy w naszych perfumeriach, gdyż w nowych aranżacjach testowanie kosmetyków i zakupy są  jeszcze przyjemniejsze i bardzie intuicyjne – podsumowuje Garnczarek.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska