CH Atrium Biała
CH Atrium Biała

Redberry i Paris Optique wprowadzą się do białostockiego centrum handlowego Atrium Biała. W ostatnim czasie ofertę galerii wzbogacili również: Diverse, Lavard, Manicure Express i Sushi to Go. Jesienią do grona najemców dołączy dwupoziomowy salon Reserved.

14 sierpnia nastąpiło otwarcie salonu Diverse. Jest to jedna z wiodących firm odzieżowych w Polsce. Dzięki profesjonalnej pracy projektantów, fasony i kolorystyka kolekcji współgrają z najnowszymi trendami mody na rynku światowym. Nowy salon modowy zajął ponad 180 mkw. powierzchni centrum, pomiędzy salonem Camaieu i perfumerią Marrionaud.

Nowy najemca wzbogaci również ofertę Atrium Biała z branży zdrowia i urody. Paris Optique zaoferuje klientom centrum badania wzroku oraz bogaty wybór soczewek, okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych znanych projektantów. Salon optyczny zajmie blisko 50 mkw. powierzchni centrum, w pobliżu drogerii Rossmann i Smyka. Jego otwarcie planowane jest w pierwszej połowie września.

Ofertę restauracji i kawiarni w centrum uzupełni punkt Redberry, w którym dostępny będzie szeroki wybór mrożonych jogurtów z dodatkami. Nowe stoisko będzie zlokalizowane przy salonie H&M. Na posiłek lub deser można również usiąść w restauracjach i kawiarniach: KFC, Subway, Pizza Dominium, yGrek, Kebaba, Hokus Pokus, Cafe Club, Coffe Point, czy Czas na Herbatę.

W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Biała dołączyli również: salon z modą męską Lavard, punkt Manicure Express oraz Sushi to Go. Jesienią w centrum otworzy się dwupoziomowy salon Reserved. Na ponad 2,3 tys. mkw. powierzchni znajdą się m.in.: odzież damska, męska i dziecięca, obuwie, akcesoria i dodatki.

Atrium Biała to nowoczesne centrum handlowo-usługowe położone 2,2 km od serca Białegostoku. Na ponad 37 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się 96 sklepów oraz lokali usługowych, m.in.: hipermarket Real, market z elektroniką Media Markt oraz wielosalowe kino Helios. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Adidas, 5.10.15, Apart, Badura, Big Star, Bytom, Calzedonia, Carry, CCC, Cropp, Deichmann, Ecco, Empik, Esprit, Gatta, Gino Rossi, Home&You, KFC, Lee Wrangler, Mango, Monnari, Nike, Ochnik, Orsay, Promod, Rossmann, Sephora, Smyk, Solar, SuperPharm, Triumph, Vero Moda, Vision Express. Dla klientów Atrium Biała przeznaczono blisko 970 miejsc parkingowych.

W Polsce Atrium posiada 21 działających obiektów handlowych. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiu oraz Atrium Mosty w Płocku. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi budowę Centrum Handlowego Atrium Felicity w Lublinie oraz rozbudowę centrum handlowego Atrium Copernicus w Toruniu.

Przedstawiciele Atrium będą uczestnikami Shopping Center Forum. Firma zaprezentuje swoje projekty przy stoisku 5.5.