Mobilna strona Gino Rossi

Gino Rossi

Gino Rossi

– Nowa strona internetowa Gino Rossi została uruchomiona na początku sierpnia br. Równocześnie pracowaliśmy, aby uruchomić wersję mobilną, gdyż zdajemy sobie sprawę, że znaczna cześć ruchu na witrynie generowana jest przez telefony komórkowe i tablety – powiedział portalowi Retailnet Wojciech Chochołowicz, kierownik marketingu Gino Rossi SA.

– Strona w zamyśle ma spełniać dwie główne funkcje. Przede wszystkim ma pokazać całość naszej kolekcji w sposób dostępny i atrakcyjny dla klienta. Dodatkowo klient z poziomu strony może sprawdzać dostępność danego modelu w każdym salonie, sprawdzić cenę, uzyskać informację na temat materiałów z jakich but jest wykonany, rozmiarówki. Kolekcja będzie także pokazana w sposób bardziej inspirujący poprzez lookbook i katalog. Oczywiście produkty są linkowane bezpośrednio do sklepu online a sama witryna ma spełniać funkcję prosprzedażową.

– Strona Gino Rossi ma się stać także narzędziem dostarczającym klientowi wszystkich niezbędnych informacji o sklepach (storelokator), firmie i produkcie. W najbliższym czasie chcemy rozwijać informacje dotyczące jakości naszych produktów, materiałów z jakich wykonane są buty, pielęgnacji. Mam nadzieję, że stanie się ona kompendium wiedzy na temat obuwia i platformą wymiany informacji miedzy firmą a klientem co przyczyni się do budowy wizerunku Gino Rossi jako kompetentnego producenta wysokiej jakości butów – dodał Wojciech Chochołowicz.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na GPW od 2006 roku. W 2012 roku pod marką Gino Rossi zostało otwartych 14 sklepów, natomiast pod marką Simple 2 salony. Na 31 grudnia 2012 roku sieć sklepów Grupy Kapitałowej Gino Rossi liczyła 133 salony w kraju i za granicą o łącznej powierzchni 12,2 tys. mkw. Spółka zamknęła 5 nierentownych sklepów w Polsce, zaś Simple zamknęła 1 nierentowną lokalizację w Polsce i 1 w Niemczech. W marcu 2013 roku spółka uruchomiła e-sklep Gino Rossi.

Reklama

Galeria Jurajska