Blog galerii jako element repozycjonowania obiektu

Blog

Blog

Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim, oddana do użytku w październiku 2007 roku, rozpoczęła w 2012 roku proces  repozycjonowania rynkowego.

Wobec zwiększenia się podaży powierzchni handlowej w mieście (otwarcie w kwietniu 2012 roku CH NoVa Park ), rodzinna dotychczas Galeria Askana zmieniła wizerunek na centrum pro-modowe.

Poza zmianami w tenant-mixie oraz przeformatowaniem komunikacji galerii, zarządca Askany – CREAM – rozpoczął współpracę z autorką powołanego do życia blisko dwa lata temu bloga www.amelia-em.blogspot.com, który służy promocji asortymentu najemców Galerii Askana.  Hasło przewodnie bloga Fashion with Passion, jak poinformował zarząd obiektu, doskonale oddaje jego charakter.

Blogosfera dla branży retail szybko stała się płaszczyzną komunikacji z klientami zaangażowanymi, śledzącymi trendy w modzie i zmiany w kolekcjach marek. Wykorzystując efektywność tej platformy, w ciągu niecałych dwóch lat, blog Galerii Askana zgromadził ponad 13 tysięcy unikalnych użytkowników, regularnie śledzących i komentujących wpisy.

– Mam świadomość, że śledzący blogi modowe to nie tylko nasi gorzowscy klienci, a zainteresowani modą z całej Polski. Na pewno jednak jest to działanie, które może jedynie pomóc salonom w galerii. Blog Askany pokazuje ciekawe stylizacje, które można złożyć z asortymentów salonów w galerii, w tym w naszym salonie Top Secret. Dzięki temu, przychodzą do nas klientki i klienci, którzy chcą takie właśnie stylizacje przenieść do własnej garderoby – komentuje Monika Jankowska, kierowniczka salonu Top Secret w Galerii Askana.

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 18 tys. mkw. GLA, na której znajduje się: 114 butików,  10 kawiarni, restauracji i barów. C&A, Promod, Solar, Simple, Stradivarius, multiplex Helios z salami na 1200 osób, supermarket Chata Polska – to tylko niektóre z marek znajdujących się w Galerii Askana.

Obiektem zarządza CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management. CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce.

Reklama

Galeria Jurajska