Wzmaga się ruch w centrach handlowych

Centrum handlowe

Centrum handlowe

FootFall Indeks Polska w tygodniu od 19 do 25 sierpnia 2013 spadł o 0,6 proc. rok do roku. Natomiast w porównaniu z poprzednim tygodniem odnotował wzrost o 12,2 proc. i wyniósł 71,06 pkt. – podała firma Experian, która przygotowuje analizę FootFall Indeks.

Skumulowany indeks traci 3,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Koniec wakacji oznacza, że ruch w polskich centrach handlowych rośnie. Odrabiamy straty, osiągając wyniki praktycznie takie same jak w zeszłym roku o tej porze. Strata skumulowana spada poniżej czterech procent.

Przed nami jeszcze jeden tydzień wzrostów związany z końcem urlopów i powrotem do szkół. Druga połowa roku pokaże, czy frekwencja w polskim handlu zdoła odrobić straty z początku roku. Kluczowy będzie właśnie początek września, październikowy szczyt i grudniowe zakupy.

Irlandzka firma badawcza Experian plc. prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów.

Reklama

Galeria Jurajska