100 mln zł na nowe sklepy w 2014

Salon CCC w CH Donauzentrum w Wiedniu

Salon CCC w CH Donauzentrum w Wiedniu

Spółka CCC planuje przeznaczyć 100 mln zł na otwarcia salonów w 2014 roku. Tym samym sieć powinna zwiększyć swoją powierzchnię o 90 tys. metrów kwadratowych. Natomiast w tym roku spółka wyda na rozwój sieci około 65 mln zł. Ponadto CCC zamierza w ciągu dwóch lat wybudować nowe centrum logistyczne o wartości 60 mln zł.

W 2014 roku CCC planuje testować nowe rynki Europy Zachodniej. Wśród potencjalnych kierunków wymienia Wielką Brytanię, północne Włochy, kraje Beneluksu i Skandynawię.

Spółka przewiduje, że zysk netto CCC w IV kwartale powinien przekroczyć 100 mln zł oraz osiągnąć przychody w całym 2013 roku na poziomie ok. 1,7 mld zł.

Obecnie spółka realizuje pilotażowy program ekspansji swoich sklepów na pięciu rynkach zagranicznych, gdzie planuje otworzyć do końca roku 24 sklepy: w Austrii (7 sklepów), Słowenii (4 sklepy), Chorwacji (7 sklepów), Turcji (3 sklepy) i Niemczech (3 sklepy).

Ostatnio spółka uruchomiła dwa salony obuwnicze w Austrii (Wiedeń). Pierwszy został otwarty w lipcu br. w centrum handlowym Donauzentrum, a drugi 14 sierpnia. Wkrótce spółka planuje kolejne otwarcia salonów w Wiedniu, Innsbrucku i Graz.

Jak już informowaliśmy, spółka zaplanowała na ten rok zwiększenie liczby swoich sklepów o 50 nowych placówek. Sieć sprzedaży będzie rozwijana m.in. w regionach, w których jest słabiej obecna.

CCC SA jest właścicielem sieci sklepów CCC, Lasocki, Quazi, Boti. Na koniec marca 2013 roku sieć sprzedaży grupy kapitałowej CCC SA. obejmowała 706 placówek.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016