Vistula
Vistula

Vistula Group spółka specjalizująca się w projektowaniu oraz sprzedaży detalicznej markowej odzieży męskiej i damskiej pozycjonowanej w średnim i wyższym segmencie rynku oraz luksusowej biżuterii i zegarków planuje zwiększenie udziału swoich sklepów on-line w sprzedaży spółki.

– W celu zwiększenia dostępności oferty produktowej w powiązaniu z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingowych w komunikacji z klientem indywidualnym, Vistula Group SA dynamicznie zwiększa udział sklepów internetowych marek Vistula, Wólczanka i W. Kruk w przychodach ogółem – czytamy w komunikacie spółki.

W planach do końca 2013 roku, jak poinformowano, założono dalsze zwiększanie wolumenu produktów sprzedawanych w ofercie online oraz stałe doskonalenie szaty graficznej i funkcjonalności witryn sklepów internetowych.

Spółka będzie także prowadzić działania w zakresie tradycyjnych form wsparcia marketingowego sprzedaży poprzez reklamę prasową oraz kampanię outdoorową.

Przypomnijmy, sklep internetowy Wólczanki działa od grudnia 2009 roku, a sklep on-line Vistula od kwietnia 2010 roku. Od tego czasu spółka ulepsza witryny sklepu online oraz poprawia funkcjonalność stron. Do tej pory, jak dowiedziała się redakcja Retailnet wprowadzono m.in. takie udoskonalenia, jak np. zmianę wyglądu produktów wyświetlanych w poszczególnych kategoriach oraz ulepszono koszyk. W ubiegłym roku spółka nawiązała także współpracę z Paczkomatami, a towar dostarczany jest również za granicę. Na stronie sklepu poza ofertą zakupową prezentowane są także treści lifestylowe,  porady dotyczące stroju (poradnik mody ślubnej).