Carrefour modernizuje supermarkety

Carrefour

Carrefour

Carrefour zakończył prace modernizacyjne w supermarkecie w Nowej Soli. Od 28 sierpnia klienci mogą robić zakupy w sklepie, który został rozbudowany i ulepszony według innowacyjnej koncepcji organizacji supermarketów. Zwiększenie przestrzeni handlowej, poszerzony asortyment i czytelna komunikacja cen to podstawowe elementy wprowadzonych zmian.

Nowosolski supermarket Carrefour jest kolejnym sklepem sieci, który poddany został modernizacji i tym samym dołączył do grupy najnowocześniejszych sklepów sieci. Po półtoramiesięcznych pracach w supermarkecie, zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa, zreorganizowana i powiększona do 1,5 tys. mkw. co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe, tak aby każdy klient tego sklepu znalazł ofertę dopasowaną dla siebie.

– Zmiany w supermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez konsekwentną realizację inwestycji, Carrefour chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Dostosowujemy do klienta ofertę naszych sklepów w każdej miejscowości, a nawet dzielnicy, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby. Rozbudowa supermarketu Carrefour to przede wszystkim bogatszy wybór i większy komfort dla naszych klientów – powiedział Jean Anthoine, Prezes Carrefour Polska.

Na szczególną uwagę zasługuje nowa aranżacja przestrzeni i kolorystyki, w której dominują kolory: czerni, bordo i czerwieni, podkreślające estetykę stoisk i kolory eksponowanych towarów. Dodatkowo, poprzez zastosowanie nowego oświetlenia, w doskonały sposób pokazano ofertę produktów, uwidaczniając ich wszelkie walory. Co więcej, poszerzone zostały m.in. dział przemysłowy, dział ogrodniczy, dział AGD czy dział kuchnie świata, który oferuje szeroki wybór specjałów zagranicznych. W sklepie wprowadzona została także sprzedaż tradycyjnych wyrobów drobiowych, dzięki której klienci Carrefour mogą cieszyć się świeżymi produktami, sporządzonymi tradycyjnymi metodami.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw.

Carrefour będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska