Salon Tommy Hilfiger
Salon Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger Akcesoria, międzynarodowa firma należąca do koncernu Tommy Hilfiger, dołączyła do grupy najemców premium w Fashion House Outlet Centre Warszawa.

W firmowym lokalu o powierzchni 175 mkw. znajduje się bogaty wybór ekskluzywnych, markowych akcesoriów, tj. obuwie, torebki, portfele, paski, szaliki, zegarki, biżuteria czy perfumy.

– Znane i cenione brandy z segmentu Premium tj. Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Max Mara, Tru Trussardi, czy Pinko, cieszą się dużą popularnością i uznaniem wśród klientów Fashion House Outlet Centre w Warszawie. Dostosowując tenant-mix do zapotrzebowania rynku, zdecydowaliśmy się powiększyć ofertę obiektu o nowe marki, które są wizytówką jakości i luksusu – mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management. – Cieszymy się, że przedstawiciele firmy Tommy Hilfiger docenili naszą dotychczasową współpracę i zdecydowali się otworzyć swój pierwszy salon w Polsce z akcesoriami właśnie w Fashion House Warszawa. Na podjęcie tej decyzji wpływ miało bardzo duże powodzenie markowego, odzieżowego salonu Tommy Hilfiger  – dodaje D. Rutkowski.

Tommy Hilfiger Akcesoria to kolejny salon sygnowany logiem Tommy Hilfiger w Fashion House Outlet Centre w Warszawie. W obiekcie funkcjonuje już firmowy salon tej marki o powierzchni 300 mkw.

Tommy Hilfiger to międzynarodowa firma funkcjonująca na rynku od 1985 r. Obecnie firma posiada ponad tysiąc salonów w Ameryce Północnej, Europie, Ameryce Środkowej i Południowej oraz w Azji.

Właścicielem Fashion House Outlet Centre w Piasecznie jest Polonia Property Fund II Ltd., fundusz zarządzany przez Peakside Polonia Management. Obiekt powstał w 2005 roku. W centrum wyprzedażowym na powierzchni najmu 17 tys. mkw. znajduje się około 120 markowych sklepów.